Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått diagnosen PCOS for 4 år sida, etter at æ mista mi lille jente i mai 2007, va 28 uke på vei, døde i mors liv. Så samme året i september spontanaboterte æ i 9 uke. Etter d har vi prøvd, prøvd å atter prøvd..

Har gått på metaformin i ca 1 1/2 år.. Å nu førsten fikk æ pergotime. Har tatt første kurn.. Vet ikke om d klaffa denna gangen, test må enda vent på sæ.. Så klaffa d ikke denna gången, så ska æ ta dobbeldose neste mens. Å hvis ikke d klaffa igjen, så må æ stekk hull i systan mine, for då e ikke d nåkka som hjelp, då har systan et så hardt "skall" at igenteng kommer tel..

Dettan e en stor prøvelse, særlig når man ikke har en unge fra før og allerede har mista, og ikke blir gravid og savnet e så stort etter et lite nurk <3

Har dåkker d akkurat samme? eller verre? Har dåkker prøva masse?

Korsn takla dåkker dettan?

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Hei. Jeg fikk vel diagnosen for 1,5 år siden (?)

Så trist at du har mistet :( Har du hatt noen effekt av Metformin? Håper det klaffer med pergo!! Jeg har hatt 2 enkle og 2 doble kurer. Skal på lap i januar. Og håper spiren sitter om ikke så alt for mange mnd.. :/

Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Sliter selv. Det gjør så vondt! Spesielt når andre popper ut barn i "hytt å pine". Men jeg prøver å tenke positivt. Og ikke drukne meg selv i medlidenhet. Så må ta meg selv i nakkeskinnet til tider.

Håper 2011 blir et år hvor vi PCOS damer kan får ønsket vårt oppfylt <3

Fra mandag av begynner jeg på lavkarbo igjen. Og ser frem til det :) Føler meg så mye lettere til sinns da :) Og legen tirsdag for å få metformin.

Skrevet

Ikke for å være slem, men kan du ikke enten skrive bokmål eller nynorsk det er håpløst å lese dialekt...

Skrevet

Ja, hvis ikke siste alternativet virker, så får jeg også lap. Men jeg håper jeg ikke trenger å gå så langt, håper heller dobbel kuren virker med pergo.

så slipper jeg all ventingen å det som følger med.

nei, har ikke merket noe av metaforminen egentlig, men håper det virker sammens med pergo!

Ja, jeg vet.. alle mine venninner har opptil flere barn. Det er sånn at dem bare ser på mannen sin så blir dem gravide.

JA, 2011 skal bli et godt år for oss slitere, det skal det :)

Lykketill !

Skrevet

lindynatt:

Joa, men føler at det er så dumt..

menmen prøver..

Skrevet

Hvor mye metformin tar du da Eva?

Jeg tror jeg ville tatt lap hvis jeg var deg, for å sjekke om alt er som det skal i livmoren, det ser man ikke på UL.

Skrevet

Ikke lap, mente IVF.. Får IVF hvis ikke det å stikke hull på systene klaffer! Noen her som har tatt alt som går ant og siste alternativ er IVF?

Skrevet

Ikke lap, mente IVF.. Får IVF hvis ikke det å stikke hull på systene klaffer! Noen her som har tatt alt som går ant og siste alternativ er IVF?

Skrevet

jeg tar 3 tbl om dagen. 1 morgen, 1 middag, 1 kveld..

Skrevet

Så utrolig trist historie. Håper det klaffer for deg snart:)

Det er så utrolig urettferdig at noen skal slite så mye. Man ønsker seg barn så vanvittig, og så må man gå gjennom dette. Noen vil ikkje bli gravide en gang, men blir det bare de ser på en mann omtrent!!

Eg er imponert over deg og dei som takler dette på en god måte:) Lykke til:)

Og skriv så mye dialekt du bare vil her inne, ikkje bry deg med slike kommentarer:)

Skrevet

Takk! Ser det er mange andre som har det på samme måte, så føler meg ikke utaforr eller alene:) så vanvittig bra å ha denna sia her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...