Gå til innhold

Malaco Salte Lakrissnører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som vet hvor man kan få kjøpt disse???

Fortsetter under...

Skrevet

Aner ikke.,.. Selv har jeg ikke funnet dem i Norge eller Sverige de siste årene.. Men da ei venninne av meg var i Danmark en tur kom hun over dem, så da handlet hun inn noen for meg :)

Håper de kan komme i butikkene her i Norge igjen!!!

Forresten.. Søk etter dem på facebook, synes å ha sett noe der om butikker som har salte lakrissnører..

Skrevet

Så de på torsdag i Sjørdalen på Prix.

Skrevet

trodde ikke de ble solgt i norge lenger...

ooooh, noen som har sett de i vestfold????

Skrevet

Jeg jobber i Malaco Leaf Norge, og kan med en gang si at vi ikke tar inn disse lenger. Er det noen som har sett disse i Norge de siste årene, er det isåfall private bedrifter/kiosker som har tatt inn fra f.eks Malaco Leaf Danmark. Så disse finnes nok verken på prix, coop, meny, kiwi, rimi eller rema. Beklager. Jeg vet du kan bestille disse fra www.danishfood.net - men det er en heftig pris!

Skrevet

ja jeg har vært på siden, og vurderte det nesten ( ja, jeg er gravid og desperat) MEN prisen stoppet meg. det var helt vilt, så det gjør jeg ikke!!!

HEhe, kan ikke du som jobber i det, skaffe det billigere ? lol... :)

Annonse

Skrevet

Hvorfor blir det ikke tatt inn i butikker i Norge lenger? Det var favoritt snøren min fra barnsben av, og tenker alltid på dem når jeg må ta til takke med de vanlig søte lakrissnørene.

Skrevet

Søt lakris er en uting :-(

HI

Skrevet

Helt enig! De kunne tatt inn salte snører igjen og heller kutta ut de forferdelige som selges i norge nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...