:o) :o) :o) Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 En nyyyydelig liten jente kom til verden i dag, og den stolte mamma er meg!!! Mitt mål var å "knipe igjen" til over nyttår, og det klarte jeg jammen meg også! Er så lykkeliiiiiiig!<3
MarsBaby2011 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer masse med en nydlig liten jente:) Håper alt er bra med mor og babyjente:) Godt nytt år!
scrowlscrowl Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer så mye med den lille skatten! Må være noe for seg selv, som er født på en sånn dato Håper dere koser dere masse med å bli bedre kjent med hverandre i dagene som kommer! Selv må jeg nok smøre meg med litt mer tålmodighet... (har termin 14 januar)
ambumamma Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer så masse Så du hadde skrevet et innlegg på morran idag.. Så utrolig deilig å være ferdig, og endelig få hilse på nurket. Når var termin? Selv sliter jeg med å ha tolmodighet til å vente til termin den 17, Men er hvertfall glad vi kom oss over nyttår Kos deg masse med den lille prinsessa
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Ååå så koselig! Gratulerer så masse med lillejenta!
KmammaK Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Se der ja! stilig dato!! gratulere som mamma:)
Reese Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Åh, gratulerer så masse heldige du som er ferdig Kos deg masse med den lille som ble født på en perfekt dato:D Lykke til videre
2tettebabyer Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 ska sei .-) gratulerer så mye :-) sikkert eldst i klassen hun da :-)
nr 4 i magen på overtid Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer med jenta:) Kos dere masse sammen:) Godt nytt år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå