Tieran Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jaja, da var vi blandt de som ikke opplevde å bli gravide i julen.. Men nå er det snart klart for ny el og mer sengekos ;o) Har ikm til torsdag, men sambo vil at jeg skal begynne å teste allerede fra i morgen av slik at vi ikke går glipp av den. Hehe, ikke bare jeg som er ivrig, nei ;o) Flere med el til uka?
4barns mor Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Hei. Er visst ikke bare din mann som er ivrig. Har en her også ) Vi skal prøve å få en søster eller bror til snuppa vår. Hun har allerde en storebror på 13 år, men vi vil ikke at hun skal vokse opp som enebarn. Så om det klaffer her, så blir de ca 2 år mellom dem. Jeg skal ha eggløsning til helga..
Tieran Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Heisann. Store barn fra før av du også, ja ) Jeg har to som går de siste årene på barneskolen, så her snakker vi skikkelig attpåklatt! ;o) Blir sambos første barn, og vi lurer på å prøve på to kjappe. Om vi skulle være så heldige da )
4barns mor Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har et barn fra tidligere forhold, og pga sykdom så har vi ikke fått barn før nå. Men vi prøver nå på en til, dette blir mannen min sin andre hvis vi er så heldige å få en til. ) Lykke til )
Tieran Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2011 Tusen takk ) Lykke til på dere (og alle andre som prøver på spire) også ;o)
4barns mor Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Takk for det ) Håper vi ikke trenger prøve så lenge. Den satt første gangen sist.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå