Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen råd:o)

Har en sønn som blir 5.

Og en sønn som er 16 Mnd nå,men venter nr 3 i April.

De sier jo at dette er ei jente.

Minstemann er da 19 Mnd når han får ei lillesøster.

2 Må dele rom men hvem?

Tenkte begynne på dette prosjektet nå..

Noen Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det beste hadde vært at de 2 minste delte rom jeg da. For minstejenta sover vel inne hos dere i begynnelsen uansett til hun sover hele natten selv??

Er nok greit for storebror som er eldst å få et fristed

Skrevet

Ja hu ligger jo inne hos oss noen måneder ja.

Vrir og vrenger hjernen,men er jo ganske stor aldersforskjell på guttene så da er det kanskje best de 2 små deler som du sier:)

Male en vegg rosa og en vegg blå:)

Skrevet

Min 4.5 årige jente og 1 årige gutt sover på samme rom. Men de bare sover der, har eget lekerom.

Vi får en til når minsten er 20 mnd. Da skal baby få eget rom og de to eldste skal fortsatt dele rom. Mannen og jeg skal flytte inn på lekerommet, de to eldste skal flytte på vårt rom, baby på det lille soverommet og lekerommet flyttes til kjellerstua. Hehe.

Når baby er 1 år flytter vi fra huset uansett og skal kjøpe et stlørre hus med eget rom til alle

Skrevet

Jg får prate litt med 5 åringen å høre hans mening:)

Så for han bestemme:) Har jo eget lekerom her å men er liksom egen stue (har 2 stuer) Så får ikke gjort det om til soverom..Også tenkte vi lage til ett lite rom i kjellern til smålego og sånt for han..

Så det blir nok bra håper jeg:)

Skrevet

Ja min 4.5 åring synes det er helt topp å dele rom. Hun sier at hun fortsatt vil gjøre det når vi flytter. Og 1 åringen sier ikke så mye men de gangene han våkner etter henne og hun ikke ligger i senga blir han "hysterisk". Peker på den tomme senga og sier "borte, borte" med fortvilet stemme.

Hilsen meg over der. Skjønner foressten ikke helt hva kjønnet har å si i denne alderen? Utifra ditt innlegg kunne det se ut som det var en faktor i beregningen din, men mulig jeg tar feil?

Skrevet

Nei, det har nok ikke mye å si:)

Tenker mest på natta og hvem som sover best sammen,men er jo uansett vanskelig å si når lille ikke er født og minstemann er så liten:)

Også må jeg indrømme at jeg har veldig lyst til å lage ett skikkelig gutterom og ett vakkert prinsesserom..Men trur egentlig vi drøyer helt til snuppa er rundt 6 mnd med alt av rom fordeling:o)

Da har vi blitt kjent med hennes rutiner, og så ser vi om lillegutt fortsatt har sine gode rutiner:)

Men trur nok guttene kommer til å dele, så sant storebror fortsatt vil:)

Takk for gode råd:)

Skrevet

Jøss, så rart jeg var akkurat innom her for første gang siden jeg skrev sist og så hadde du akkurat skrevet. Prinsesserom ja, hehe. Her må minsten pent finne seg i at storesøster har masse rosa på veggen. Ballerinabilder på veggen osv. En gang babyen bablet veldig spurte jeg storesøster hva hun trodde han prøvde å si og da svarte hun at han prøvde nok å protestere på det rosa rommet. Hehehe

Skrevet

Hehe:) Morsomt da..Ja kan nok hende han vil ha inn noen "guttefarger" når han forstår det:) Men unger har ikke vondt av å dele selv om de er gutt/jente.. Farger er jo farger..Men jeg har lagt romprosjektet på hylla for noen måneder..Klarer ikke få bestemt meg:) Så vi får se hva det blir:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...