januar-jenta Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Er det noen her inne som har blitt overstimulert av pergo? Dette er min 5 kur, og har aldri hatt noen andre bivirkninger enn hetetokter og synsforstyrrelser tidligere. Jeg har hatt de to bivirkningene denne gangen også. MEN... jeg er på syklusdag 12 idag, og igår begynte det med at jeg ble kvalm. Idag har jeg vært kjempekvalm, og sinnsykt vondt i magen. Men er en helt annen vondt i magen enn jeg har hatt noen gang. Magen er superøm, og jeg klarer så vidt å røre på meg. Kvalmen kommer også bare når jeg rører på meg og får magevondt. Omgangssyken går jo som bare det, men er så merkelig den magevondten. Hva tror dere?
To barn og hest Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Hei Jeg har hatt omgangssjuke med skikkelig vondt i magen, så det kan være det. Huff, stakkars deg! Får nesten håpe at det er medesinen, så du ikke får ødelagt forsøket av sykdom. God bedring!
Håpefull38 Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Tror ikke du blir overstimulert av pergo, men kanskje det er bivirkninger. Eller omgangssyke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå