-vivvi- Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 .......men er nå så leeeeei at jeg må spørre..... Jeg får kraftige kynnere om jeg er veldig aktiv/overanstrenger meg. Hvis jeg presser meg enda litt hardere, evt går i trapper ETTER kynnerne kommer,- vil det da muligens bli rier av det? Eller vil jeg kun ende opp utslitt? Er noe som dette i det heletatt dokumentert? Har 16 dager igjen til termin, men er såååå klar for å føde....!!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det dummeste er å presse seg selv og prøve å få riene til å komme. Kan ende opp med at du får rier som ikke gjør noe godt ut av seg og du må gå og ha det vondt. Det starter som regel av seg selv når man er moden så. Uansett om man ligger på sofaen i flere dager (som jeg gjorde ) eller sliter seg ut. Det du kan prøve er sex f eks. Hvis man er moden så hjelper det. Og hvis man ikke er det så gjør det ikke noe skade heller
-vivvi- Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Tusen takk for svar:) Tenkte jeg skulle prøve "en runde" med gubben i kveld, da jeg har hørt dette KAN hjelpe igang ting... Har en liten en på 2 år fra før så vil gjerne ha litt energi til han de siste dagene/ukene før fødsel.. Er derfor ikke intressert i å slite meg ut til ingen nytte... Må vel bare prøve å slappe av med tanken på at om 3 uker så er han iallefall her.. Er nemelig lovt å slippe overtid... Lykke til til dere andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå