Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i dag begynte det plutselig å dunke bak nede i ryggen. Gjort det ganske mange ganger i dag. Det er veldig ubehagelig, og nesten litt uutholdelig akkurat når det står på. Men varer ikke så lenge. "Dunkingen" er veldig pulserende. Noen som har opplevd dette, eller har en anelse om hva som er årsaken? 38+4 i dag.

Skal sies jeg har hatt influensa uka som har vært, og har hostet mye. Noe som har blitt veldig ubehagelig etterhvert for så og si hele kroppen og da spesielt i ryggen og på sidene. Vet ikke om dette kan ha en sammenheng. Har også siden i går mest sannsynlig fått vann i armer og hender. Da jeg har smerter her også. Men vet ikke om det kan ha noen sammenheng med den ubehagelige dunkingen?

Noen som har noen ideer? Google hadde ikke. hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hikke? det er sånn det kan kjennes ut for meg når han her inne hikker.. i allefall hvis han ligger i en bestemt stilling.. men nå har jo jeg en baby her som hikker veeeeldig mye da :P

Skrevet

Nei hikking er det ikke :) Det minner litt om starten på fødselen med sønnen min. Sånn det var et par dager før. Men jeg husker liksom ikke om det var sånn det var, eller om det var noe annet. Det er utrolig vondt når det pågår. Litt sånn at man holder pusten.

Merker jeg lurer fælt hva det er for noe.

Skrevet

Jeg har det helt likt. Kommer ofte når jeg setter meg ned etter å ha vært i bevegelse. En dunkende intens vondt smerte i korsryggen som liksom brer seg litt oppover ryggen. Gjør vondt å puste.

Tror ikke det er rier... Bare ryggvondt..

Skrevet

Ja! Akkurat sånn du forklarer. Merkelig. Lurer på hva det kommer av. Etter å ha vært i bevegelse her også.Hvor langt er du på vei?

Bare minnes som sagt det var sånn et par dager før det satte i gang på meg sist, men for å være helt ærlig så husker jeg svært lite fra hendelsesforløpet forrig gang jeg var gravid :P Merkelig nok.

Skrevet

Jeg har hatt det sånn noen uker. Merket det første gang da jeg leverte datteren min i barnehagen, da jeg satte meg ned på benken for å kle av henne. Så bare begynte det..auuu

Så er det blitt mer og mer av det. Jeg har 2 dager igjen til termin nå...

Jeg var ikke plaget med noe sånt forrige gang jeg gikk gravid.. Og mener riene satt mest i magen på meg da.

Men har faktisk tenkt tanken på om det kanskje kan være noe riegreier, men vet liksom ikke.. Tror det bare er ryggvondt.. Men utrolig spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...