Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som kanskje mensen er på vei men jeg er ingen tyder . Må bare se utifra hva jeg har lest og erfart på egen graf .

Du får bare beskjed om hvor høy sjansen er i forhold til når en hadde sex .. Sier også ifra når den ser at tempene fine går i tre faser .. Det hadde jeg helt til i dag ; (

Mer vet eg ikkje for har alltid fått mensen

Skrevet

Metti: Vi har ganske like kurver egentlig..Dipp 6 dpo, også går det litt ned samme dager omtrent 11-12 dpo... Hmm..spennende;) Satser på at den går opp igjen i morgen, hvis jeg ikke får tr snart...

Skrevet

Ja eg håpe veldig at den går oppover igjen snart... Men eg tvile sterkt på at den gjør det ... Eg e ganske negative i dag for spottingen har begynt for fullt her og da er jo håpet ute...

Skrevet

Metti og Lady: Spennende! :) Kjedelig med spottingen da Metti, krysser fingrene og håper spottingen gir seg!

Jeg gir meg ende over snart. Positiv test lørdag og søndag, KNALLpositiv el-test i går og i dag, ingen temp-økning.. ååååh, jeg blir frustrert! Er på cd 29 nå... Dersom EL er i dag, blir denne syklusen også på 40 dager. Forrige var på 39, håper virkelig ikke jeg får sååå lange sykluser hver gang..=/

Skrevet

Metti: Håper den spottingen gir seg snart da... Ikke gi opp håpet før den kommer for fullt... Har kikket på en del gravides chart idag ( barnefri og fri fra jobben idag, så mye tid for meg selv.. hehe).. Der går faktisk en del temper nedover også når de er gravide, så lenge den er over "coverline" er det jo håp.. For min del har jeg aldri hatt like lang syklus som denne måneden.. Men føler meg samtidig ikke gravid, så har vel stresset for mye i julen:(...

Spirei: Temp økningen kan jo komme noen dager etterpå;) Men kjedelig med så lange sykluser.. syntes min er lang nå når jeg er på dag 32.. Pleier å ha 28 dager og fornøyd med det...

Skrevet

Ja har litt spotting blanda med blank utflod .. Det er nytt for meg så kanskje det er håp !!!

Tok en EL test tidligere i dag som var nesten positiv ; ) men tror nok den blir svakere i morgen ..

Lady me får holde motet oppe !!

Spire kan være det e nå det skjer siden du fikk knall positiv nå det har du jo ikkje hatt før

Skrevet

Jeg syntes jeg har mye utflod til å skal ha tr..Som jeg skrev tidligere hadde jeg igår el slim som var sikkert 20cm..aldri hatt det før tr før, så ikke mistet håpet enda jeg heller.. Er det vanlig å ha mye utflod før tr?

Skrevet

Eg ane ikkje ka som e vanlig eg ... For eg spotte alltid før mens !!

Å i dag har eg vert mye på bim Tihi .. Men trengte det nå siden eg følte alt håp er ute ; (

Skrevet

Heier på dere :)

Får håpe EL er i dag. Igår hadde jeg mye vandig utflod, og idag ingenting, men fortsatt en knallpositiv test, da... Får se på tempen i morgen, og ta eeenda en EL test evt, for å sjekke. Har hatt sex 3 dager på rad, og annenhver dag siden TR før det) så ikveld orker vi ikke, får håpe det ikke er avgjørende for resultatet... Hva tror dere..?

Skrevet

Håper tempen stiger for metti og lady83, det er så kjipt med lav temp. Kan bli litt deppa av det :(

Og jeg vet hvordan det er med lange sykluser, har hatt 35 og 37 dager de to siste gangene. Kjedelig det også, spesielt når man er usikker på akkurat når EL kommer. Virker som om dere har hatt nok sex til å treffe riktig, spire. Det går jo an å ta en siste runde imorgen, sånn i tilfelle, hehe. Men 1-2 dager før EL er vel perfekt. Lykke til alle sammen!

Jeg venter bare på EL, kjedelig. Den kommer vel om ca 2 uker. Lurer på når jeg skal begynne med EL-tester. Tror de er på vei posten.

Skrevet

Hmm, tempen begynner å stige igjen, og mensmurringene er ikke så sterke lengre. Får se hva som skjer iløpet av de nermeste dagene... spennende.. :) hvordan føler dere dere? Jeg vet ikke jeg, har ikke noe spessielle symptomer

Skrevet

Heisann

Tempen steg ca 0,10 i dag så det gikk hvertfall riktig vei. Men jeg tok en EL test til og den var veldig svak så tenket vel at håpet er ute ifor i tillegg så spotter eg ganske mye.. Det eneste som tyder på gravditet er puppene mine men de forandrer seg kver mnd så eg vet ikkje ka eg ska tro om de

Skrevet

Tempen min steg også med 0,10 grader i dag, håper den bare går oppover nå! Kjenner tydelig at det skjer noe på høyre side ihvertfall, kjent det der i 5 dager nå. Får med mannen på en runde til i senga ikveld, så er vi sikre. Ble ingenting i går, men de sier jo at annenhver dag skal være nok, så da er det bare å krysse fingrene.. Håper forøvrig at EL test er negativ igjen i dag!

Metti: Så dumt da, hadde trua på deg denne PP altså.. Men håpet er ikke ute før tanta virkelig kommer!

Skrevet

Av en merkelig grunn så tok eg en el test til i dag og da var den enda sterkere enn i går ... Det kan jo ikkje være eggløsning for det sier tempen tydelig at eg har hatt.. Den var sån nesten positv

Skrevet

Det MÅÅÅ jo være et positivt tegn?! :D Du har IKM til helga..?

Skrevet

nja eg vet ikkje !! tør ikkje håpe på det. Eg har ikm mellom fredag og søndag en gang tror eg.

I dag var eg så frustrert at eg skreiv mail te gynelogen min og spurte om me kunne begynne utreding tidligere.. Litt masete føle eg meg nå ja men men.. sånn e det når frusterajonen tar en

Skrevet

Er det ikke tidlig å begynne utredning etter bare 5 pp..? Er jo mange som prøver dobbelt så lenge som det før de oppsker hjelp. Skjønner jo at du blir frustrert, men kanskje det hjelper å senke skuldrene litt..? :)

Livmortappen min er ikke enig i at det er EL ihvertfall, den er så høy og bakovervendt at jeg ikke kommer til for å kjenne om den er åpent eller lukket en gang..

Skrevet

joda er helt enig i det spire ... Det er pga at jeg spotter noen ganger over en uke før mensen og har hatt en del smerter i underlivet. Gynekolgen min har satt en frist på mars...Så det er ikkje så lenge om å gjøre. Men eg regner me at eg må vente te mars ville bare høre siden alt tar tid i helsevesenet

Skrevet

Har dere barn fra før av? Forrige gang tok det 3pp, men helt vanlig å bruke opp til et år.. Mange jeg kjenner som har brukt 1år... Tenker nå at vi kansje ikke skal vente til mai med ordentelig prøving, da jeg helt har glemt at det kan ta TID... ;)

Skrevet

Vi har ikkje barn fra før av nei...

Er denne spottingen som gjør at det blir utredning såpass tidlig hvis ikke hadde vi måttet vente et år som er vanlig.

Skrevet

Ingen barn her heller. Og håper å få det til iløpet av kort tid! Hadde bare syklusen min vært litt kortere.. På dag 30 nå, og håper EL var i går! Forrige syklus var på 39 dager. Hadde lutealfase på bare 11 dager, men det skal vel holde :) Bør jo være fornøyd med at kroppen faktisk er igang igjen etter pilleslutt 25 oktober..

Skrevet

Spire, er det ikke riktig at livmortappen er høyt oppe under EL da? Skal kanskje ikke være bakoverlent, men høyt er bra :) Tipper du har hatt EL nå, jeg!

Metti, jeg skjønner godt at du vil finne ut av det tidlig om det er noe galt. Men det er absolutt ikke noe krise etter 5pp. Lett å si, men jeg har også lyst til å dra til legen og finne ut om det er noe som ikke stemmer. Mistenker at det er noe galt med hormonbalansen min og er litt redd for PCOS... Men prøver å slappe av og tenke at alt er fint :) Skal til legen om en mnd, så da kan jeg hvertfall ta det opp.

Så bra at tempen ikke har gått mer ned på dere, da er det fortsatt håp :) De EL-testene synes jeg er så rare. Viser svak og sterk strek med kort mellomrom.

Hvordan går det med Lady83? Noen tegn til mensen? Du er vel 13 dpo nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...