Lady`83 Skrevet 5. januar 2011 #76 Skrevet 5. januar 2011 Ingen tegn..Har jo ventet på mensen i snart en uke og hatt murringer, stikking i snart en uke.. Men hvis jeg er 13dpo, så kommer den vel i morgen siden tempen har gått litt ned;)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 5. januar 2011 #77 Skrevet 5. januar 2011 Har hele tiden trodd at den skulle være lav under EL jeg?! Da har jeg nok misforstått noe, hehe Får tro tempen stiger i morgen også, syns det virker ueeeendelig lenge til i morgentidlig, hater all denne ventinga!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 5. januar 2011 #78 Skrevet 5. januar 2011 Se der ja, en kjapp tur inne hos Pernille oppklarte saken. Har forestilt meg at den skulle være lav jeg, fordi det var kortere vei for spermen inn til livmora da.. Haha. Rart hvor merkelig man kan tenke, når man er så oppspilt på noe
Metti er håpefull Skrevet 5. januar 2011 #79 Skrevet 5. januar 2011 Det er absolutt ingen krise etter 5 pp. For alt jeg vet kan jeg være gravid nå.. Ville egentlig bare høre om det var mulig iogme at eg har et dårlig miljø for at egget skal feste seg... Blir nok i mars som avtalt me legen. kjedelig den der spottingen.. Hate det alså.. Kor lenge har dere prøvd CI82 ?? PCOS vil ikke det si at du ikkje har eggløsning ? virker jo som du ha det på grafen
CI82 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #80 Skrevet 5. januar 2011 Hehe, har måttet sjekke flere ganger på pernille.info jeg også. Skjønner hvorfor du tenkte som du gjorde Men det er jo hvertfall positivt at den er høy nå da! Kjenner meg igjen i det å vente til neste morgen for å sjekke tempen Lady83, hvis du ikke er gravid, så håper jeg tr kommer imorgen. Da stemmer det hvertfall i forhold til når du hadde EL. Men skjønner at det er kjedelig å vente og kjipt med lenger syklus...
CI82 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #81 Skrevet 5. januar 2011 Skjønner at det er kjedelig med spottingen, er det et tegn på at det er dårlig miljø for at egget skal feste seg? Har det noe med progesteron å gjøre? Har lest masse på nettet i det siste, vet ikke hvor klok jeg har blitt, men... Vet ikke helt hvilken pp jeg skal si at jeg er i. Jeg sluttet på pillen i april ifjor og da ville jeg ikke bli gravid. Men da ble jeg det selvfølgelig med en gang, i mai-juni. Gledet meg veldig når jeg først var gravid, men så mistet jeg i uke 6-7 i juli. Etter det har jeg hatt veldig lyst til å bli gravid igjen. Har hatt 4 sykluser etter det, så jeg kan vel si at jeg er i min 5.pp nå da? Har hatt noen laaange sykluser og mistenker at jeg kanskje ikke hadde EL, men er så usikker på hvordan man kan vite det. Synes at tempen stiger nok til at jeg har hatt EL de to siste syklusene. Men tempene går jo veldig opp og ned hele tiden, så føler meg liksom ikke helt trygg. En annen grunn til at jeg mistenker PCOS er at jeg har fått veldig mye kviser på ryggen og mer hårvekst på kroppen. Det er symptomer på det. Men det kan vel også være pga pilleslutt, eller? Tror hvertfall det har noe med hormoner å gjøre...
Lady`83 Skrevet 5. januar 2011 #82 Skrevet 5. januar 2011 Snakk om ... skulle på do etter å skrevet innlegg og da hadde jeg gjennomsiktig slim, med noe rosa i...Hmm ... Da er nok tr på vei:( Men blir godt å slippe denne ventingen...
CI82 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #83 Skrevet 5. januar 2011 Alltid kjedelig når tr kommer, men da kan du hvertfall slutte å lure på hva som skjer. Og gjøre deg klar for nye syklus. Får se om det virkelig er tr som er på vei da...
Metti er håpefull Skrevet 5. januar 2011 #84 Skrevet 5. januar 2011 Spotting gjør at det ikke er lett for egget å feste seg i livmoren ja ... Sko jo tro du hadde hatt eggløsning når du får mensen akkurat 14 dager etter ff registrere den ... men eg e ikkje noe ekspert så vet ikkje Lady83 godt at syklusen er på plass men kjedelig ikkje være gravid da
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 5. januar 2011 #85 Skrevet 5. januar 2011 når man har ventet og ventet, så blir man glad uansett om det er tr eller positiv test, da får man ihvertfall et sikkert svar, så slipper man å lure! Jeg har nok hatt EL nå ja, for i dag er testen negativ igjen (heldigvis!!)
Metti er håpefull Skrevet 5. januar 2011 #86 Skrevet 5. januar 2011 Kjenner jeg er veldig spent på tempen min i morgen ... Føler det er i denne tiden den vil begynne å synke dersom TR komme ... * håpe håpe *
CI82 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #87 Skrevet 5. januar 2011 Ja, spennende tider for de fleste her inne nå. Krysser fingre for høye temper for dere alle
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2011 #88 Skrevet 6. januar 2011 Ja jeg fikk høy temp i dag men hadde jo selvfølgelig vert våken store deler av natten ! Så det er ikkje en reell temp. Kjedelig for nå må eg vente enda lenger !!
CI82 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #89 Skrevet 6. januar 2011 Men det er hvertfall bedre enn en lav temp. Du har ikke skrevet inn at du har spottet idag, betyr det at det har sluttet eller avventer du og ser i løpet av dagen? Høyere temp for spire også, det er bra
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2011 #90 Skrevet 6. januar 2011 Joda spotter i dag og men har ikkje fått skreve det inn enda
Oktobermamma:) + spire Skrevet 6. januar 2011 #91 Skrevet 6. januar 2011 Er ny her og med temp måling... Ser at dere bruker ff. Hvis dere har målt senere enn "vanlig", feks i helgene, pleier dere da og korrigere tempen før dere fyller den inn i skjemaet?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 6. januar 2011 #92 Skrevet 6. januar 2011 Hei, og velkommen! Jeg bruker å korrigere hvis tempene er tatt en time senere enn vanlig, men dersom jeg legger meg sent, så dropper jeg å måle, føler det bare blir rot i systemet da. Så da skriver jeg på tempen, men huker av på "discard", da blir den ikke med på grafen Har du barn fra før eller?
Oktobermamma:) + spire Skrevet 6. januar 2011 #93 Skrevet 6. januar 2011 Lagt meg til samme tid, men stått opp senere. Har ikke barn, men håper at 2011 blir året det skal skje:) Sluttet på piller i sept 2010, så tror det tar litt tid. Har hatt mens, men fortsatt krøll i systemet...
Oktobermamma:) + spire Skrevet 6. januar 2011 #94 Skrevet 6. januar 2011 Står normalt opp rundt 6.30, men har i helgen (helt ny som du skjønner) målt ca 11.30...
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 6. januar 2011 #95 Skrevet 6. januar 2011 Da korrigerer jeg tempen med 0,05 grader lavere per halvtime, men korrigerer ikke hvis målingen er tatt over en time senere enn vanlig. Da er vi i samme båt! Sluttet på piller i oktober jeg da, men har bare hatt to sykluser siden da, første på 39 dager, og denne blir på ca 40 dager. Kjedelig med så laaaange sykluser =/
Oktobermamma:) + spire Skrevet 6. januar 2011 #96 Skrevet 6. januar 2011 HVis mer enn en time, hva gjør du da? Putter den i skjemaet, men med discard, eller putter den inn uten å gjøre noe med den (ingen korrigering). Hadde sluttblødning i sept. Mens i okt, pos EL test i nov men ingen mens, og mens i slutten av des... Så spennende hvordan denne syklusen blir
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 6. januar 2011 #97 Skrevet 6. januar 2011 Da putter jeg den inn som den er, setter inn klokkeslettet jeg målte, og discarder. Da har jeg den ihvertfall i systemet, uten at den forstyrrer grafen. Har du link til grafen din eller?
Oktobermamma:) + spire Skrevet 6. januar 2011 #98 Skrevet 6. januar 2011 For øyeblikket er det bare tull, og det ble ikke bedre av at jeg endret litt i skjemaet heller... Var på god vei til å måle EL, men så raknet alt:( Ja ja, håper det løste seg likevel. Måler du med en comp eller men vanlig termometer? Jeg bruker Pearly, har hatt den i 3 uker...
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 6. januar 2011 #99 Skrevet 6. januar 2011 Jeg måler med vanlig termometer med to desimaler. Har bare tempet i en måned, så ikke helt sikker på hvordan grafen blir seendes ut. Men har hatt stigning de to siste dagene nå. Hadde knallpositiv EL test på mandag og tirsdag, så kan stemme at EL var tirsdag, etter tempøkning i går og i dag.
Metti er håpefull Skrevet 6. januar 2011 #100 Skrevet 6. januar 2011 Hei jeg har erfart at det ikke har så mye for seg å korrigere tempen . Er ikkje så mye forskjell hos meg om jeg temper en time fra eller til .., Men jeg har vekkerklokke på hver dag kl seks eller sju ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå