Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å eg kjenne så altfor godt til den skuffelsen der lady83.... Dersom du ikke e gravid nå så håper jeg hvertfall tanta kommer snart så du får kommet igang me ny pp ... Men aller helst håper jeg du får positiv test!!

Masse lykke til og klem fra Metti

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig å være over IKM og få negativ test. Det har jeg opplevd noen ganger også... Men vet du hvilken dag du hadde EL? Ifølge temperaturene, når begynte de å stige?

Smurf er det du som er 322FBB på FF? Går litt i surr på hvem som er hvem, hehe. Kjedelig med lav temp, da. Det kan jo bare være en liten feil i målingen, eller "østrogen-dipp" eller festedipp eller hva de kaller det som pleier å komme noen dager etter EL. Håper hvertfall du har hatt EL, da...

Metti, du har jo sånn perfekt kurve. Jevne lave temperaturer før EL, så stigning og liten dipp 5 og 6 dpo og så stigning igjen. Kjenner jeg er litt misunnelig på det! Blir spennende å se utviklingen de neste dagene. Når tenker du å teste da?

Jeg er i den kjedelige begynnelsen av syklusen. Regner med det er siste dag med spotting idag. Temperaturene holder seg ganske jevnt lave, til å være meg.

Skrevet

Dumme meg testet i dag !!! Både EL og gra begge var neg .. G testen visste eg var neg men hadde håpet på EL testen ... Men satse på at det e så altfor tidlig ...

He he perfekt kurve ja er faktisk litt imponert av den selv ; )

Gjest ^Mimsy^
Skrevet

Hei Metti, er i nesten samme båt, men jeg stiller svakere - negativ gravitest 12 DPO... men, det er ikke over før tanta er i hus!! Og du har jo virkelig hatt symptomer nå - som relateres til progesteron og ergo ikke nødv slår ut på test, og fin kurve. Har trua på deg! :)

Skrevet

Du er like mange dager dpo som meg, hadde el den 22des. ifølge compen og FF.. men jeg pleier vanligvis å ha sykluser på 28/29 dager,det vil si skulle hatt ikm fredag/lørdag.. men er det sånn at når man har sen el, må vente med testing like mange dager.. ? skal ikke alltid ikm komme 14 dager etter el? Blir spennende å følge med deg Metti, sikkert gravid:) Fortsatt ingen tegn til ikm her, så tester på morgen, hvis ingenting skjer i natt....

Skrevet

Bare jeg som skriver her..hehe.. jaja..Nå så jeg at babycompen hadde flyttet el dato en dag til 23.12..hmm.. hadde sex på mandag og hadde da el på torsdagen..Alså 3 dager før...Er det noe håp da?

Skrevet

Synes jeg er innom her hele tiden, jeg. Hehe, godt det ikke bare er meg :) Det er absolutt håp når dere hadde sex 3 dager før. De sier vel at det er størst sjanse fra 4 dager før til 1 dag etter EL. EL 23.12, da har du IKM torsdag 06.01 da? Hvis det er 14 dager etter...

Vanskelig å vente med å teste, lurer på om jeg klarer det denne syklusen. Det er vel over 4 uker til min IKM, det er så lenge til... :( Håper EL kommer om ikke så lenge. Den har vært på dag 23 og 24 de siste syklusene, jeg er på dag 6 idag...

Skrevet

hehe eg e og inne flere ganger til dagen .. Har jo iphone så e like lett sjekke bim som meldinger ... Derfor blir det til at eg e her endel ..

Når eg var på ikea i dag så fikk eg metallsmak i munnen. Men det er over nå så varte ikkje så lenge. Men tar alle tegn til meg ...

Hvis du hadde EL på 23 så er du jo ikkje nesten samme plass som meg i syklusen... da kan me vente sammen

Men vet dere hva jenter eg e 8 dpo og ingen spotting ... Det har nesten ikkje skjedd før. Eg var te gyn for det sist mnd . Da syns eg og eg begynte sent og det var 7 dpo så eg e nervøs kver gang eg kjenne utflod

Skrevet

Takk mimsy !!!

Håpe virkelig du har rett !!!

Helt sant at det ikke er over før tanta komme ... Me får holde motet oppe begge to

Skrevet

Ska aldri snakke om spottingen min på bim mer for hver gang eg gjør det så kommer det ...

Fikk litt rosa i utfloden i dag og hvis det e spottingen og ikkje festeblødning så blir eg lei meg .. Men men begynne bli vant me det nå.

Skrevet

CI82 ja det er meg vettu :)

Har fått masse mens-smerter idag :( blæh.. men dævven hvilken ekkel metallsmak jeg har i munnen i hele dag og slutten av gårsdagen...blææ :P Unødvendig å få sånne symptomer når man skal ha mens altså!

Skrevet

Irriterende å få sånne symptomer hvis man ikke er gravid ja. Jeg hadde også metallsmak en syklus, men var ikke gravid... Kan jo hende dere er det likevel, da :)

Får se om mensen kommer da, men det er vel litt tidlig?

Skrevet

Ja det er litt tidlig :( humm.. hadde jo en kjemisk forrige pp... kan være at den har forstyrra lutealfasen min eller? ååeh. blir bekymra jeg nå

Skrevet

eller at mensen smertene er av en annen mer hyggelig grunn

Skrevet

Da jeg var gravid for et halvt år siden (hadde senere SA) husker jeg bare et symptom og det var menssmerter... Tror ikke du trenger å bekymre deg. Bare vente og se!

Skrevet

Takker for oppmuntringene :) Vi får bare vente og se til i morgen da, og håpe det er som dere sier det kan være :) Kansje vi skal inngå en avtale om en dag vi skal teste på Metti? om ingen av oss har fått tanta innen den tiden da? Noen spess dag du vil isåfall? :P

Skrevet

Kan ikkje bli før fredag eller lørdag for meg tror eg !!

E så redd for at spottingen e i gang nå det e liksom tegnet mitt på at det ikkje har gått det .... Men eg e så øm i puppene pleie ikkje det

Skrevet

Ok, da sier vi lørdag da? :)

Skrevet

Lest gjennom hele tråden deres jeg! Så spennende det er! Hehe, vil bare ønske dere alle masse lykke til, - spent på deres vegne og håper dere hopper over på 1-tri snarest! Klemmer :)

Skrevet

God morgen;) Nå slkjønner jeg ingenting..Jeg testet neg. idag igjen.. ingen ikm enda.. Jeg har jo regelmessige sykluser og skulle hatt ikm på fredaag eller lørdag.. Nå er jeg jo 3-4 dager over.. Men kan det være for tidlig å teste hvis man har hatt sen el denne måneden?? 23.des.....Trodde det som skjedde da var at man fikk ikm og at egget ikke rakk og feste seg bare jeg...

Skrevet

Hei Lady`83, regner med du mener ingen tr enda? ingen mens altså.. ;) hmm..3-4 dager over ikm, kan være du hadde sen el og da blir jo også ikm flyttet frem, vanskelig det der. Men håpet er jo der enda når tr ikke har kommet. Hvis ikm ble flyttet frem pga sen el, så kan det være grunnen til at du enda ikke tester positivt, men det kan også bety at tr kommer, så er vanskelig! Håper du får et svar snarest! :)

Skrevet

Ja, mener tr..hehe...;) Igår hadde jeg el slim lignende ( sorry detaljer ) , Gikk inn på pernilles info og sjekket livmortapp.. ( flau )... Den er slik som den skal være når gravid.. Men er jo individuellt... Jeg ønsker bare at noe skjer her.. ( helst baby nr.2 da ) ...=)

Skrevet

TR pleier å komme 14 dager etter EL. Hvis du hadde EL 23/12 har du vel ikke IKM før to dager? Så da kan det hende det er litt tidlig å teste. Hvordan ser tempen ut da? Håper du får positiv test snart da...

Skrevet

Her dette bare et og et tegn sammen . I dag sank tempen og bare litt da men nok til at ff tok vekk at det var en trefase graf ...

Trodde kanskje det hadde gått denne Mnd men det virker mørkt ut .... Eneste e puppene som fremdeles er ømme

Skrevet

Krysser fingrene for dere jenter :-)

C182 din graf ser jo veldig lovenede ut da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...