CI82 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Nytt år og ny tråd? Den andre har blitt så lang, så tenkte jeg skulle lage en ny. Bare å legge ut linker til FF, hvis dere har. Her er min: http://www.fertilityfriend.com/home/30817b La meg veldig sent igår og drakk alkohol, så tar ikke med tempen idag som var ganske høy...
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Kjekt me ny tråd ; ) eg fikk og høy temp i dag så eg e veldig spent på tempen i morgen !! Har så lyst at den skal stige og stige nå ; )
CI82 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Ja, jeg så du hadde fått enda ett hopp Blir spennende å se hvordan det utvikler seg Regner med at du er utålmodig fram mot IKM nå...
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Ja eg e ganske utålmodig i tillegg så det e ganske frustrernde og ikkje vite om eg e 6 eller 8 dpo ... Men det må eg bare tåle . Nå e det viktigste at eg ikkje begynne å spotte !! Det pleie komme rundt nå hvis eg ikkje e gravid ... Tempen i dag kan eg jo egentlig ikkje regne med siden Eg sovna sent Og tempen en og en halv time senere en normalt !! Derfor blir det ekstra spennende i morgen ; )
field of gold Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har startet med dette for første gang nå i julen. Veldig spennnende :-) http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0
CI82 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2011 Jeg ser ikke siden din, fiels of gold. Trykk på "my home page" først, så tror jeg linken funker
field of gold Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 http://www.fertilityfriend.com/home/32dfc3 Prøver igjen :-)
CI82 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2011 Nå ser jeg den Ser ut som om du har hatt EL, ja. Veldig greit å følge med på temperaturene.
Lady`83 Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Hei..Nå er jeg veldig spent... skal ha ikm idag, men ikke kommet enda.. testet neg. på ettermiddagen igår:(...Var litt nedtur, for tempen har holdt seg høy, også idag..Pleier jo ikke det når ikm ventes..Erfaringer..?
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Min erfaring er at tempen synker når tanta er på vei . Så da tenke eg at så lenge tempen er høy er det håp ; ) I kveld har det verket litt i den høyre brystvorta ?? Andre som har opplevd det . Den er ikke øm men verket litt
CI82 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2011 Ja, det tenker jeg også. Håp så lenge tempen holder seg høy Føler jeg har opplevd de fleste symptomer uten å være gravid, hehe. Så kan ikke hjelpe deg så mye der.
Lady`83 Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Har ikke merket mye annerledes symptomer egentlig.. Men jeg får jo kviser, blir oppblåst, små kvalm før ikm også Så regner ikke med å få symptomer på en stund....
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Du må ha masse lykke til Lady : ) Har tempen steget det lille ekstra da eller er den ca like høy som vanlig
Lady`83 Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har fortsatt ikke fått noe besøk;) tempen steg igjen idag den er 36.70. forrige måned lå den på 35.80 sammen tid da jeg fikk besøk;) Hvordan går det med deg og testing?
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #15 Skrevet 2. januar 2011 Tempen min var ganske høy i dag og så da var nok gårsdagen riktig ; ) min var og 36,70 i dag ... Men eg e bare 7 eller 9 dpo så eg komme ikkje te å teste noe før neste helg !! Men dersom tempen går over 37 da er jeg ikkje i tvil ... Ska lime inn grafen siden det e ny tråd.
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 http://www.fertilityfriend.com/home/3145ea Her er grafen min ... Ta en tipp da vel og fortell hva dere syns om den Lady det virker jo veldig lovende for deg da når tempen stiger istedenfor synke
Lady`83 Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 Merkelig...Jeg skrev iallefall at det ser lovende ut for temp kurven din;) Når venter du ikm? Jeg sitter hjemme og bare venter på ikm...Syntes noen ganger jeg merker at det skjer noe, men fortsatt ikke gjort det...uff,blir gal av denne ventingen..... Får gå ut og kjøpe test igjen i morgen, hvis ingenting skjer...Da er jeg jo 2-3 dager over...Har normal lav temperatur, så rundt 37 har jeg vanligvis feber..
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Ikm er neste helg fredag eller lørdag så det er leeenge til !!!! tålmodighet lenge leve ...... puppene var enda ømmere i dag da . trodde egentlig at det var på vei bort men i dag var de der igjen gitt bare mer ømme Da er det jo veldig lovende for deg hvis du ikkje pleie ha så høye temper. Spennende : )
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. januar 2011 #20 Skrevet 3. januar 2011 Æsj...hvorfor går tempen min neddover nå da? ....
Lady`83 Skrevet 3. januar 2011 #21 Skrevet 3. januar 2011 God morgen:) Jeg har ikke fått ikm enda, men føler meg fortsatt ikke gravid heller... Skal snike meg på apoteket etterpå å sjekke, hvis ikke ikm kommer før det.. Tempen sank noe idag, men langt over den streken enda... Har kikket på flere gravid charter som viser at det er veldig varierende på kurven, og mange som har temp. som går opp og ned hele tiden;)
Metti er håpefull Skrevet 3. januar 2011 #22 Skrevet 3. januar 2011 Rart me tempen din smurfen !! Min temp går ned sånn rett før mensen.. Men det er jo for tidlig for deg.. Så jeg vet faktisk ikkje Min temp er forsatt ganske høy så jeg begynner bli litt spent ; )
Metti er håpefull Skrevet 3. januar 2011 #23 Skrevet 3. januar 2011 Forresten lady venter spent på oppdatering ; )
Metti er håpefull Skrevet 3. januar 2011 #24 Skrevet 3. januar 2011 Leste litt på ff siden min og det står det possibly triphasic on day 23 ... Tenk om det hadde vert sant da ; )
Lady`83 Skrevet 3. januar 2011 #25 Skrevet 3. januar 2011 Uff, nå ble jeg skikkelig skuffet.. Dro til byen for å kjøpe test også viste den neg. Forrige periode hadde jeg 28dager syklus.. det var fredag, nå er jeg jo 3 dager over ikm , men ingenting skjer..blir gal.. Tok testen etter jeg hadde vært på do 2t siden, men skal det ha noe å si??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå