Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Besteforeldregenerasjonen vår Kjellaug, Solbjørg, Snefrid, Hjørdis, Olga Foreldregenerasjon vår: Bente, Bodil, Astrid, Laila, Merete Vår generesjon: Camilla, Monica, Anette, Elisabeth, Barna våre: Emilie, Thea, Mathilde, Julie, Amalie.
Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Kjenner unger i barneskolealder som heter Hjørdis, Laila og Astrid, mange "gamle" navn er på vei inn igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Kjenner ei Elisabeth på 50 år, hun sier navnet er et "gammel kjærring"-navn, og forbinder det med strømpebukser med korte ben og dobbel kile, visstnok populær i aldersgruppen 80+...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Da må jeg i tilfelle tilhøre både besteforeldre, foreldregenerasjonen og vår generasjon, for alle de navnene du ramser opp i alle de tre gruppene der er navn jeg kjenner mange av blant mine jevnaldrende.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg jenner en Bente, en Bodil og en Astrid tre Emilie'r, to Thea'er og fem Julie'r som alle er 20-25. Derimot kjenner jeg ingen Anette eller Elisabeth og bare én Camilla og Monica i samme alder. Eneste som i grunnen stemmer for min del er at jeg kjenner en Laila som er i foreldregenerasjonen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Oldeforeldregenerasjonen: Olga, Anna, Kaspara, Berta, Johanne, Ingeborg, Emilie Besteforeldregenerasjonen: Astrid, Emma, Karen, Margrethe, Hjørdis, Lily, Margot Foreldregenerasjonen: Ellinor, Ingebjørg, Ellen, Eli, Wenche, Berit, Tone, Lise Min generasjon: Linda, Linn, Cathrine, Nina, Stine, Silje, Camilla, Monica, Gry Våre barn: Frøya, Saga, Leah, Lily, Emma, Emilie, Nathalie, Sara, Lykke, Vilja
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Besteforeldregenerasjonen vår: Munnbjørg, Halldis, Kjellbjørg, Lovinda Foreldregenerasjonen: Gunvor, Hulda, Rævgunn Vår generasjon Jill-Marita, Evy Anita, Cathinkha Våre barn: Cassandra, Savannah, Chanell, Propell, Tunickha HVA VILLE VI EGENTLIG MED DETTE INNLEGGET??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå