Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke med de to første..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er iuke 6 og den er gjeldende hele døgnet her. Har hatt den i ca en ukes tid.

Har 2 barn fra før og kan ikke minnes at kvalmen var så intens de gangene. Men de er 13 og 17 år så det er vel bare jeg som ikke husker så godt :)

Skrevet

6+0 vare jeg da kvalmen kom... var det sist åg!

Varer heeele døgnet :((

Skrevet

Kvalmen min kom også i uke 6.... Er 8+2 idag og kvalm stort sett hele døgnet... :(

Men det er vel et godt tegn sier de.... :)

Orker ikke tanken på å lage middag....... :((

Skrevet

Huffda...Kjenner jeg gruer meg litt til den kommer. Skal jo i praksis på sykehuset (spl) om to uker...Og da kan man ikke ha stort fravær heller.

Skrevet

er 10+1 og har egentilg ikke vært kvalm jeg:P må bare ta spisingen med ro så går det bra:=)

Skrevet

Jeg er i uke 8 nå, og kvalmen har nettopp kommet hos meg. Og den er heller ikke så intens som med første mann. :)

Skrevet

Forrige gang i uke 6, ca likt denne gangen..:-(((

Skrevet

Nå kom den for fullt i uke 7 og har vart i 3,5 uker .. så langt. Håper du slipper! :)

Skrevet

Uke 7 rller 8 de andre gangene. Har ikke merket noe enda. Er vel i uke 5 eller 6.

Skrevet

Kjente på følelsen i uke 5, men da jeg var 6+0 så var det ikke til å unngå lenger..

Skrevet

Jeg er i uke 7+3 nå. Jeg har ikke fått morgenkvalmen enda men derimot kvalme til kvelden av alle ting. Blir snart sprø... Bare jeg må hoste føles det ut som om alt vrenger seg. Huff... håper ikke dette varer lenge. Jeg hadde ikke spesiellt mye plager med mine andre 3. Det eneste jeg ble plaget med da var bekkenløsningen.Med de 2 første fikk jeg plagene i 7-8mnd men med sistemann fikk jeg de fra 3.mnd. Krysser alt på at den ikke dukker opp like tidlig denne gangen. Kjenner litt småantydninger av og til men ror det bort med at det ikke er bekkenløsning. hihi

Skrevet

Er i uke 8 og har ikke hatt noen form for kvalme :)

Skrevet

Jeg er i uke 9 nå, har vært kvalm siden uke 6. Stort sett kvalm hele døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...