Gå til innhold

Prøver igjen etter SA/MA? :)

TONEbabe

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere?

Jeg fikk første mens etter MA 6. desember, og regner med jeg hadde EL før jul.

Jeg skal i følge syklus få mens til uka (mandag/tirsdag). Tok neg. test i går, så spørs om det har blitt noe denne måneden. Hvis mens kommer blir det ny runde med EL midt i januar.

Spent på å høre fra dere andre ;)

Fortsatt lykke til.

Fortsetter under...

Jeg hadde en MA 14. september.

Men jeg var av de uheldige som fikk infeksjon - den kom etter ei uke.

Hadde så videre 2 urinveisinfeksjoner, så min kropp ble aldri klar til å prøve igjen etter 1. mens.

Nå har jeg hatt 2 menssykluser siden min MA og testet i går positivet er 4 uker og 4 dager på vei.... :)

Når jeg kun har hatt SA (4 stk), så har jeg ikke hatt noe trøbbel i etterkant, så da her jeg blitt gravid etter å ha hatt en mens...

Krysser fingre for at det fester seg godt denne gangen - før vi fikk første mann måtte vi også tre "offisielle" graviditeter før det satt.

Har siden juni hatt 2 "offisielle" SA, 1 tidligtidlig SA - positiv test, men HCG kun på 7....så denne fikk jeg ikke godskrevet "lista" mi

Ønsker deg lykke til!

Hei

Testet positivt på graviditetstest i går, på nyttårsaften!!! Ble en lykkelig utgang på 2010 :) Er bare 4 uker på vei,hadde BO/MA i uke 14, 25 oktober.

Kommer til å være veldig nervøs framover nå, men håper det skal gå bra denne gangen.

Ønsker dere alle et godt nytt år og lykke til videre :)

Gratulerer missm78 - det var en skikkelig god utgang på året.

Krysser fingrene for deg at det skal gå bra - det gjør det sikkert :))

Men jeg var desverre ikke så heldig. Fikk bekreftet at babyen min ikke lenger levde 29.12. Jeg var 13 uker på vei :(

Og i tillegg er vi slitere og har mistet en gang før men alle gode ting er 3 sier de så da er det å se framover og tro at det stemmer..

God nytt år til deg også og masse lykke til :)

Annonse

Heisann dere.... godt nytt år!!!!!

Jeg er ikke så mye inne for tiden... men jeg ser det er både gamle og nye her..... jeg som dere vet tester jo el med digital cb... og hadde vel egentlig forventet positiv el test ca 20 des om jeg skulle være i 28 dager syklus,,,,, men det ble ikke smiley før den 25 ... har hatt en positiv eggløsning tidligere men det var bare ca 14 dager etter utskraping så det er vel logisk at det ikk var rtykke nok slimhinner til å feste seg i..... så jeg er med godt mot... venter mens mandag om jeg er i 28 dagers syklus.... men siden jeg fikk så sen el kan det jo hende at jeg har lengre syklus... jeg har gått på spiral og har ikke helt kontroll på hvor lang syklus jeg har... men jeg tok en test å dag og den er negativ.....:-( men det er vel litt tidlig enda...... men da jeg sist ble gravid testet jeg positivt 10 dager etter el og det må jo bli på tirsdag......

lykke til jenter

Gratulerer missm78!! Fantastiske nyheter!! :)

Krysser fingre og tær for at søt går bra denne gangen!!:)

Isi88, me5: blir spennende å se hva testen viser da! Jeg skal ta en ny test til uka, hvis ikke mensen dukker opp. Men har ingen følelse av noe graviditet så langt i allefall.

Lykke til alle som går inn i det nye året med prøving igjen.

Håper alle blir tjukke til sommeren! :)

Klem

Trist at det gikk dårlig, therma. Håper 2011 bringer mer lykke! Det er trist og frustrerende når det står på, men for meg gikk det bedre etterhvert, og det hjalp med en gang jeg fikk mensen igjen og var klar for å prøve på nytt. Liten trøst nå, men likevel noe kanskje? Husk at det er lov å være lei seg så lenge man har behov! Så får man tenke fremover når man er klar for det!

Lykke til:)

• 1 måned senere...

Annonse

Hei TONEbabe

Jeg har vært dårlig på å sjekke sider jeg har kommentert men gjorde et røsk i kveld :)

Ja det var skikkelig trist at det gikk galt med oss. Jeg har skikkelig uregelmessig mens så det er ikke lett å planlegge noe :(

Og etter at jeg mistet, fikk jeg liksom ikke mensen tilbake. Så jeg tok en test 10 februar.

(12 uker etter at fosteret gikk til grunne - jeg trodde jeg var 13 uker på vei da jeg var hos legen og fikk bekreftet at det ikke var noe liv men babyen hadde allerede vært død i 3-4 uker )

Testen viste svakt positivt så jeg øynet et lite håp at det skulle stemme. Ringte legen og det ble sagt at testen stemte sikkert, da Hcg nivået mest sannsynlig ville være ute av kroppen etter så lang tid. Fikk komme ned å ta blodprøve noen dager senere, da den var til å stole mer på enn grav.test. Om mandagen fikk jeg svaret og desverre var den negativ. Men det rare er at når jeg søndag kveld gikk på do kom det to klumper i do. Ja det var blodklumper, en lå litt lenger ned i skåla bundet sammen med en snor lignende til den andre som fløyt litt lenger opp. Beklager detaljer. Men jeg tror faktisk jeg har vært gravid men mistet - igjen. I så tilfelle har jeg mistet 3 ganger på rett over 1 år.

Skal til legen i begynnelsen av mars så får vi se om jeg blir utredet mer enn det jeg har fått gjort hittil... Gått på 3 pergokurer hvorav 2 doble......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...