stearin Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Min jente på 7 måneder våknet i 22-23 tiden og fikk flaske. Hun sovnet igjen, men omtrent 00.15 skulle jeg sjekke henne igjen, og da var hun lysvåken i senga og lå og lekte med dyna si:P Det viste seg at hun hadde bæsjet, så ikke godt å si om det var rakettene som vekte snuppa her i gården. De skremte henne ihvertfall ikke:)) Hvordan gikk det med dere?
MillaCamilla Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Vi hadde besøk og totalt 4 barn under 3 år sov søtt i reisesenger etc, ingen våknet (ganske utrolig siden det smalt ganske så høyt).
Trultemor73 Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Vi vekket minsten på 8 1/2 mnd. Han fikk sitte på kjøkkenbenken og tittet masse. Ønsket han godt nytt år med et kyss på kinnet. Ville ikke ta han ut i tilfelle han ble redd. Jeg la han 00.20 og han sovnet med en gang igjen. Han sov da til 05.20, og han som alltid våkner hver 3 dje time for mat. De to eldste barna våres sov hos bestemor og bestefar, siden de hadde lyst til det. Godt nytt år.
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 lillegull på 6mnd sov fra kl 19.00 til 06.00. ingen lyd når rakettene ble skutt opp. men var på en felles samling tidligere på kvellen å så på rakettene. da var lillegull i ekstase ! ikke en lyd når vi sto ute der å såpå.
tromsøjenta Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Min gutt på 7 mnd våknet ikke av rakettene og det smalt bra like utenfor huset vårt. Vi la oss kl. 23.30 (ja, vi er litt kjedelige), men fikk jo ikke sove før rakettene var over (kl. 0020 ca?). Hørte ikke en lyd fra mini mens det sto på. Han våknet kl 00.45 og ville ha mat og da var det tungt for mamman å våkne:-/
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Begge to sov seg søtt gjennom det hele, både 2-åringen og lilleloppa på 3 mnd- deilig:)
Gjest Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 8 måneder og våkna kl.23:30. Satt litt sammen med henne for hun gråt så fælt, men da rakettene startet skikkelig tok jeg henne opp til vinduet og hun strålte som en sol. Smilte og lo og var stor i øynene. Fantastisk opplevelse:-)!!
2010 Mammaen Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Gutten vår på 7 mnd sov seg gjennom rakettene! Skjønner ikke hvordan han fikk det til, for det smalt skikkelig utenfor her! Heldigvis, for pappaen sovnet på sofaen før midnatt og jeg ble så trøtt jeg også at det fristet ikke å se på rakettene verken med eller uten en liten gutt på armen ;-)
<3Minesmå<3 Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Lillemann på 6 mnd her i huset sov som en sten på sofaen sammen med oss mens rakettene sto på.. ville ikke han skulle ligge på soverommet når det begynnte å smelle i tilfelle han ble redd.. vi bor midt i gryta i en by og her smeller det fra alle kanter rett utfor vinduet. Men han sov godt likevel :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Min datter på 11 mnd sov gjennom hele natten. Hadde jeg forventet og. Hun har et godt sovehjerte.
laroos Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Her sov hele familien på fire søtt da klokka slo midnatt, så vi merket ikke noe til feiringen :-)
stearin Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2011 Jeg bor også ganske sentralt selv, og det smalt fra alle kanter.. Hadde trodd jenta mi skulle bli redd, men overraskende nok ble hun ikke det:)
EgG Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Snuppa på snart 11mnd sov som en stein. Har faktisk ikke sovet en så god og lang natt på mange mnd! God nyttår sier jeg bare!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Poden på 9mnd sov seg igjennom hele feiringen:) Null respons på alt bråket på utsiden.
gulterkult Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 våknet 15 min før rakettene, jeg fikk panikk, men babyen sovnet med en gang og våknet ikke før vi skulle reise fra middagen. Flinke baby! (stolt og lettet mor)
Løvinna30 Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 lillegutt på 5 mnd sov se igjennom det, jeg stod ute (rett utenfor døra) med babycallen... han våknet en gang, eller han gråt, men var ikke helt våken, ellers så sov han ...
maya666 Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 i var hos svigers... lille snupp på 6 mnd lå inne og sov søtt hele tiden.. la henne rundt kl 20... sov seg gjennom alle rakettene... var inne og tittet flere ganger...
Sjusak Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Små barn sover tungt og våkner ikke av lyder, derfor kan man f.eks heller ikke forvente at 6-7 åringer skal våkne om røykvarsleren går. De hører det rett og slett ikke når de sover... Så rakettene sover nok de fleste seg gjennom Hvordan de klarer det er en helt annen sak!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå