Vicky 83 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Frem til nå har vår lille gutt på nesten åtte mnd. spist et par timer før oss, men jeg har litt lyst til å endre dette nå. Hn er veldig glad i å sitte sammen med oss ved bordet og opptatt av den maten vi spiser. Imidlertid spiser ikke vi middag før klokken 17, og han har pleid å få grøt som siste måltid klokken 17.30. Hvis vi har gitt det senere, har han ofte vært for trøtt til å spise noe særlig. Han pleier å sovne rundt klokken 19. Hvordan gjør dere dette? Hvordn er måltidsrytmen resten av dagen hvis baby får så sein middag og hva serverer dere til måltidene. Kan legge til t han ikke er så glad i grøt lenger.
stearin Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Kan ikke dere flytte frem middagen litt? Jeg spiser alltid sammen med jenta mi på snart 8 måneder siden hun er stor nok til å være der og følge med. Hun får også smake litt på min mat. Det synes hun er så spennende, se på alt som ligger på bordet og lukte lukten av mat. Synes det er bra og lærerrikt for babyer, de lærer jo av det de ser:) Men om jeg var i din situasjon tror jeg at jeg ville gitt grøten mens dere selv spiser middag.
EgG Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Her spiser vi alle måltider sammen. De som er hjemme iallefall. Snuppa er snart 11mnd og jeg synes det er viktig med denne familietiden. Snuppa og jeg spiser frokost ca kl 8. Lunsj ca kl 11.30, middag sammen med pappaen som har vært på jobb ca kl 16.15 og kveldsgrøt kl 19. Hn legges kl 19.30. Hun får forøvrig brød til frokost og lunsj og det samme som oss til middag. Det har hun fått lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå