Gå til innhold

Når sendte dere ut takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er tre måneder nå, og tenkte kanskje det var på tide å sende ut takkekort etter gaver vi fikk når han kom til verden.

Har dere noen tips til hvordan takke kortet skal se ut? Bra side å fremkalle takkekortene på?

Hvordan bilde hadde dere av babyen på takkekortet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) jeg sendte ut takkekort nå rett før jul, og da var snuppa 2,5 Mnd. Tok ett bilde av henne fra magen og opp. Og selvfølgelig med ett stort smil:) bestilte over nett på japanfoto sånn enkelt kort med bilde og tekst. Var noe pynt på også:) kjempefornøyd og kostet kun 30 kr for 10 kort ink konvolutt! Absolutt å anbefale:)

Skrevet

Vi sendte ut etter ca 6 uker tror jeg. Bestilte fra www.kortshop.no Super service og fine kort.

Skrevet

Hun var ca 5 uker. Ble kombi jule- og takkekort :-) Japan foto. Gikk veldig fort og syns det var bra pris.

Skrevet

Sendte ut rett før jul, sammen med julekortene, da var lillegull 6 mnd (dvs seks måneder etter fødsel og 3 måneder etter dåpen, slo de to siste kortene sammen. Blir ellers fryktelig mye takkekort, ofte til de samme personene). Ville også blitt masse porto, da familien bor spredt. Slo sammen fødsel og dåp forrige gang også. berd esent enn aldri har litt andre ting p tenke på med små barn i huset.

Skrevet

Sendte de ut når hun var nesten 2 mnd. Brukte fotoscape til å lage takkekortene i. 15x15 cm. Veldig gøy program, men sett kvaliteten på topp hvis de skal fremkalles. Bestilte 34 takkekort og betalte 110 kr på foto.com :)

Skrevet

Sendte de ut når hun var nesten 2 mnd. Brukte fotoscape til å lage takkekortene i. 15x15 cm. Veldig gøy program, men sett kvaliteten på topp hvis de skal fremkalles. Bestilte 34 takkekort og betalte 110 kr på foto.com :) Valgte et oppsett med 4 forskjellige bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...