magica fra tryll Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har termin 8.januar, og er bare så spent på når det starter. Leter etter slimpropp hver dag..hehe Sikkert flere som venter i spening her..
Reese Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Hehe, jeg er så utrolig glad for å ha kommet til 2011 Føles ut som en lang milepæl er passert Jeg har ul termin i dag og mens termin i morgen. Ingen tegn til noen til her enda. Var hos jordmor i går og hun sa jeg hadde 1 cm åpning men fremdeles 1,5cm gjennsto på livmorhalsen. Nesten litt deprimerende. Har vert slik en hel mnd nå faren er vel at jeg må settes i gang etterhvert ... Men men.. godt nyttår, dette blir et flott år Føler meg privilgert som for ønsket oppfylt som mamma til et januarbarn <3
magica fra tryll Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2011 Til Bellanie: Er du førstegangs? På flergangsfødende kan det faktisk gå fort fra å være umoden til moden. Forrige gang jeg fødte var jeg helt umoden ene dagen og neste dag ble babyen født:) Jeg har livmorhals på 2 cm, lukket, men myk. Jordmor sa at siden jeg har født før kunne fødselen allikevel starte når som helst. Jeg har de 2 siste gangene hatt slimpropp som tegn på fødsel inne et døgn,-så venter liksom på det jeg da:) Får håpe du slipper å igangsettes,da.
Reese Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Nei jeg er vel egetlig ikke førstegangs, men jeg har ks med første. Før ks fikk jeg konstatert 3 cm åpning og helt moden og myk. Vet ikke om det har noe å si men :/ Nå har det seg slik at jeg ble konisert i 2007 pga celleforandringer, så jordmor forvirrer meg, for jeg fikk først beskjed om at jeg ikke kom til å gå over jul, å i går fikk jeg beskjed om at arrvev kan gjør at jeg ikke modnes. Men helt ærlig tror jeg ikke på dette selv. Tror mye mer på det som du skriver. At man rett og slett ikke vet når fødselen vil starte. Det er vertfall det jeg liker å tenke å tro Kansje jeg bør forhørre meg om noen her inne har efaring med fødsel og konisering:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå