Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninnen med en baby på 3 mnd som lar babyen sitte på fanget i lengre perioder.

For meg virker det veldig tidlig, men kanskje det er individuelt når de sitter. Tenker bare på ryggen hennes, kan vel ikke være så godt?

Venninnen min sier at hun sitter så godt fordi hun har så stor mage (babyen altså) :)

Så når begynte deres babyer å sitte med støttehjelp av personen som holdt de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilleloppa mi på 3 mnd sitter en del på fanget allerede ja, med god støtte bak såklart. Det er jo ikke heelt ideelt, men hva gjør man når baby bare hyler og selv reiser seg opp i sittende stilling (tar sit-ups) når hun ligger nede? Sålenge de får god støtte bak tenker jeg at det går greit, selv om man selvsagt ikke bør overdrive det:)

Skrevet

hehe, synes jeg ser det for meg, sit ups :D

De er nå så søte og morsomme disse små. Synes at hver dag er det noe nytt som skjer i utviklingen deres, huff tiden går nesten for fort :)

Skrevet

Jeg hadde en baby som bare ville stå fra hun var 3 mnd. Sikkert ikke ideelt det heller, men hun er nå sterk og frisk :)

Hun nektet å sitte faktisk. Tror ikke vi skal bekymre oss for mye.

Skrevet

Har ei jente på 3 Mnd her også som tar sittups når hun ligger nede. Blir skikkelig sint om hun ikke får sitte litt, med god støtte selvfølgelig og aldri veldig lenge om gangen:)

Skrevet

Jenta mi har _aldri_ likt å ligge i armkroken. Så snart hun har fått sitte i oppreist stilling har hun vært glad... De første to ukene sov hun omtrent konstant, men etter de var over har hun sitti mye, men fra hun var ca 1 mnd var ikke det bra nok lenger, da skulle hun nemlig opp å stå!

Folk får si og tenke hva de vil, men når ungen min blir gira og glad av å få stå, og utålmodig og irritabel av å ligge eller sitte, ja da får hun stå!

Hun er snart 3 mnd gammel, og kan i korte stunder stå selv hvis man hjelper til med ballansen... :)

Til gjengjeld ligger hun også mye på gulvet og i vognbagen, og vi bruker vippestolen utrolig lite så vi prøver å unngå bellastning på ryggen hennes så langt det lar seg gjøre

Skrevet

haha leste svarene deres nå, vi prøvde vippestolen for første gang på 2 uker ista, og hun tar masse situps! vil opp :P

Og da vi legger henne på ryggen, så ruller hun over på magen

Ville ikke la mamma ha "baby" lenge nei :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...