Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Del Skrevet 1. januar 2011 Oppskriften for meg er lavkarbo/ketolysekuren siden i sommer. Jeg tror ikke vektnedgangen har særlig mye å bety. Jeg gikk ned 7-8 kg. jeg til sammen, og det har jeg jo gjort mange ganger før uten at det har ført til noe særlig. Har fremdeles en bmi over 30. Men det som skjedde etter å ha gått på ketolysekuren 1 måned var at jeg fikk blødninger regelmessig igjen. Så kjøpte jeg meg et clearblue fertilitetsapparat som viste at jeg hadde eggløsning, men ganske tilfeldig i syklusen. Så da visste jeg når det kunne lønne seg å kjøre på. Vil bare anbefale dere med pcos å spise lavkarbo, og uansett om dere får blødninger eller ikke å se om dere får eggløsning over f.eks en 6mnd periode. Vi hadde forresten sex annen hver dag rundt eggløsning. Dette gir best sædkvalitet. De andre to barna våre er ikke hjemmelaget. De er laget ved hjelp av mye slit, medisiner, smerte, lengsel og penger. Så jeg er veldig overrasket over hvor lett det faktisk kunne være. Skulle ønske legene visste mer om dette og ikke bare rådet om vektnedgang på tradisjonelt vis. Jeg har faktisk tro på at det er kostholdet som betyr noe for å kontroll på hormonene, og ikke i hovedsak vektnedgang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142726596-jeg-er-gravid-etter-bare-2-pp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 1. januar 2011 #2 Del Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer så mye!! Jeg begynner selv på lavkarbo på mandag. (igjen) Og skal til legen på tirsdag for å få resept på metformin. Har trua på lavkarbo jeg også. For det har visst en stor sammenheng med PCOS'es. Uansett om man er insulinresistent eller ei. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142726596-jeg-er-gravid-etter-bare-2-pp/#findComment-142729059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå