Venternummertre <3 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Fikk verdens beste julegave i går, endelig viste testen to streker!!! Den ble først negativ, og etter mange slike tester holdt jeg på å kaste hele testen... Men plutselig dukket det opp en svaaak strek til!!! Det ble en tur på apoteket, og CB digital bekreftet resultatet; GRAVID!!!! Å-herregud-jeg-er-så-ufattelig-glad!!! :-)))) Krysser fingrene for at vi er flere her!! Klem!
Annie8 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Når hadde du ikm? Når tok du de negative testene? Samme dag som den positive? Med morgenurin?
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer så mye!!! For en start på det nye året... :)
Venternummertre <3 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2011 Takk - det var den beste starten vi kunne fått på det nye året ja!! Xena8: Jeg hadde ikm 6. juledag/ nyttårsaften, men testet negativt så sent som 5. juledag... Jeg var sikker på at det ikke var noe denne gangen heller, for jeg har heller ingen spesielle symptomer (i motsetning til tidligere måneder som "alt" har stemt - helt til TR har kommet...). Alle testene ble tatt om morgenen. Testen fra billigtester ble svaaak rosa om morgenen, mens CB'en blinket gravid etter noen strakser, selv om jeg da testet om ettermiddagen. Nå krysser jeg bare fingrene for at den holder seg der, og for at det klaffer for mange denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå