Gå til innhold

Hmmmmm?

40år og vil ha barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var på tidlig UL i går , tror jeg er 6uker og noen dager på vei. Gynokologen fant bare fostervann. Han spurte om jeg kunne være tidligere på vei. Men vannskelig å si. Har nesten alltid hatt 25/26 dager sykluser ,men mnd før jeg testet positivt gikk det bare 18dager, og viss det skal gå bra nå må jeg ha hatt 32dagers syklus denne mnd. Vet ikke om jeg er så glad for at jeg tok tidlig ul ,for nå må jeg gå en uke med uvisshet og ta hcg prøver hver 3.dag. Regner vel med at det ikke går veien denne gangen heller :-( Skulle ha sett hjertelyd nå om jeg regner med 26dagers syklus som utgangspunkt. Er nett fylt 43år og mistet i sommer også, men har heldigvis en liten på 3år :-)

40år og v

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg var også på tidlig ul med forrige. Jeg var da ca 6-7 uker. Jeg går til en spesialist i gynekologi, og fikk vite at jeg hadde en tom fostersekk.

Jeg fikk time til utskrapning på Riksen, men der fant de et bankende hjerte. De måtte faktisk se en stund - dette fordi det var en student som skulle få ting forklart. Legen forklarte at "her skulle man sett et blinkende hjerte" og plutselig så vi det... Dette skjedde mitt i jula så det gikk noen dager fra den første ul til den på Riksen. JEg husker det var veldig surrealistisk, jeg hadde fått beskjed om å komme fastende, og var kvalm som et uvær..

Har i dag en liten krabat på 16 mnd:) Jeg håper det er det samme for deg, at du bare er der litt for tidlig!

Lykke til!

Skrevet

hei hei :-)

Ja, kan jo håpe men men tør nesten ikke.....

Er leeenge og vente en uke til neste ul, men en ting er sikkert ,neste fredag vet jeg nok mer :-)

Andre med lignende erfaringer?

Skrevet

Hei

Var på UL i uke 6 og så et tikkende hjerte banke men nå bitte-lille nyttårsaften så han bare en tom fostersekk. Jeg var i uke 13. Jeg har blødd litt men det har vært friskt blod hele tiden, ikke smerter bare mensen lignende som nesten ikke har vært merkbare. Og så håper jeg at gynokologen skal ha sett feil men det er kanskje ikke mulig når man er kommet så langt som det jeg hadde?????

Men tenk om det er liv der inne? Jeg har heldigvis ikke vært til utskraping eller fått cytotec.

Men jeg må nok innstille meg på at jeg ikke har barn i magen lenger :( Har hatt noen grusomme dager fra onsdag til nå i dag, mandag. Skal til gyno i ettermiddag og sjekke om alt er bra.

Skrevet

Hei.

Så trasig therma :-(

Her er nok håpet ute ja.

I går begynnte det med litt brun utflod på formiddagen og det er nok ett sikkert tegn på at ting er på gang. Har litt brun utflod fortsatt.

I tillegg har jeg litt vondt i korsryggen og nesten ikke ømme pupper lenger.

Men får vel ta en hcg prøve i dag og så får jeg vel møte til ultralyd på fredag uansett, bare for å konstatere fakta.

Ikke noe gøy men lite en kan gjøre med det...

Skrevet

Hei igjen

Blødning her nå og såpass mye at jeg nok takker for meg igjen .

Jaja det var 3 miss på 4år,sånn går det når alderen tynger.......(43år)

MEN jeg har heldigvis klart å få til lille-jento mi på 2år inni mellom alle disse abortene , og jeg er evig takknemmelig for det :-)

Nå skal det vel mye til om jeg skulle komme inn her igjen tenker jeg, men det vil tiden vise.

Lykke til alle modne gravide :-)

Skrevet

Vil bare si at jeg föler med dere..er så utrolig slitsomt å gå å veksle mellom håp og sorg, og forvirring. Synes det var värst. Det ble bedre når det hele var et faktum og det gikk et par uker og jeg fikk omstillt hodet mitt. Gikk mye fortere fra ikke gravid-til - gravid, enn fra gravid til ikke gravid. Idag er den förste dagen etter 4 uker som testen er så og si negativ, enda jeg hadde veldig lav hcg. Har håpet at det skulle komme en ny med en gang men ser ikke sånn ut :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...