Mama88 Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Er i dag 34+1, og la merke til en ting.. Magen er plutselig helt myk på midten, fra under navelen og opp til mellomgulvet! Bortsett fra når jeg har kynnere da selvfølgelig. Hva kan være grunnen til dette? Da jeg var på kontroll sist sa legen at lillegutt lå i tverrleie, men jeg har på følelsen at han har snudd seg nå. Kjenner veldig mye liv ned mot lysken (sånn at jeg kan kjenne slag/spark ned mot låret når jeg sitter) og høyt oppe i ribbeina. Jeg jobber tre timer hver dag, (der jeg går/står hele tiden) og etter jobb har jeg veldig nedpress. Hvordan kan jeg finne ut om han har lagt seg i hodeleie/ evt festet seg? Er så lenge til neste kontroll, og jeg er veeeeldig utålmodig Begynner forøvrig å bli fryktelig tungt å være på jobb, så er spent på om jeg holder ut i tre uker til... Godt nyttår til alle =)
Nr2PåVei<3 Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Bestill deg en legetime:) Si at du sliter på jobb og muligens trenger sykemelding.. Da får du som regel kjapt time..
Mama88 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er allerede 50% sykemeldt, så er ikke noe problem å få full sykemelding.. Bare lurer på om grunnen til nedpresset skyldes at mini ligger med hodet ned og holder på feste seg? Mitt forrige innlegg ble kanskje litt dårlig formulert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå