mamman til lykke Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 andre som har det sånn? er det normalt?
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Jeg får det når jeg sover, er så glad i å ligge med hendene under hodeputa, men da våkner jeg igjen av at de er helt borte vekk. Får det samme av å bøye albuene over lengre tid. Tror nok ikke det er så unormalt Blir vel en konsekvens av å ha vann i kroppen og treigere sirkulasjon.
Marsipan Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Har lest at det er en sammenheng med vann i kroppen, stemmer dessverre ganske bra for min del, føler meg som den pløsete blubba uten ankler (i uke 33). Må stadig vifte litt med tåsene og armene mine for at de skal våkne til liv, kjøpte et par ekstra puter så jeg kan ligge med beina høyt på soffan og i senga. Er veldig ubehagelig, i grunnen verst når jeg våkner av at armene mine dovner om natta, merker selv at jeg må la være å holde armene i bestemte vinkler/unngå bøy i albue over lengre tid.
Einige Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er også der, fingrene mine ser ut som pølser... Eneste som "hjelper" (ikke gjør det verre) er å kjøle dem ned, jeg sitter med hendene i en bolle med kaldt vann med jevne mellomrom og det føles bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå