Gå til innhold

Bra jobbet, NAV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan si mye "rart" om NAV, men denne gangen har de imponert.. Sendte inn skjema for fødselspenger rundt 10. desember, og nå har jeg fått vedtaket, nesten to uker etter at jeg fikk brev om at det var to måneder behandlingstid. Så, de kan om de vil! Ikke deres feil at jeg er så himla treg, syntes liksom ikke det hastet, siden arbeidsgiver likevel utbetaler som forskudd... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk.. jeg sendte inn søknaden 17. november og enda ikke hørt et kvekk..

Godt å vite at de har 2 mnd behandlingstid da... skulle gjort seg å ikke fått ubetalt foreldrepenger på nyåret...

Skrevet

Jeg har også fått kjempegod service fra NAV i forbindelse med foreldrepenger!:) Fikk søknaden behandlet og penger på konto på under 2 uker...

Skrevet

Heldig du :)

Jeg sendte inn i slutten av november og har ikke hørt noe enda.

Skrevet

det er straks 5 uker siden jeg sendte inn papirene.. har ikke hørt noe.. Går ut i permisjon 5. januar..

Skrevet

jøss ikke værst... jeg sendte inn søknaden i september (!!!!!) og har IKKE fått svar enda. Gikk ut i permisjon før jul... Ringte for å purre på de før jul og var visst et skjema som arb.giver skulle sende inn som manglet.. Men HERREGUD at det ikke går an å gi beskjed da....

Så for min del så er jeg spent på når jeg får penger neste gang... æsj!!

Skrevet

Det sier jo litt om forventningene til Nav, at de får "Bra jobba " bare forde de ikke bruke maksimalt lang tid på vedtaket. 2 uker imponerer ikke meg mektig, men kunne vært værre

Bra for deg da i alle fulle fall :)

Skrevet

Ja, jeg opplever ihvertfall å ha fått kjempegod service på alle måter(ikke bare i forhold til tid,jeg visste dessuten at det er litt i seneste laget å sende inn søknaden 2 dager før permisjonen starter),-om du er imponert eller ikke.....

Skrevet

Ufattelig :)! Jeg sendte inn mine papirer 1 oktober og fikk svar om "mottatt - behandling snarest og opp til 3 måneder"! Purret NAV 21 desember, og da fikk jeg beskjed om at papirene mine var sendt til et annet NAV kontor pga stor arbeidsbelastning her jeg hører til!

Skrevet

Er det ikke dette som er vanlig da? Jeg sendte inn mine papirer 22 des og fikk svar nå i romjula om at det er behandlingstid på 2 mnd.

Fikk ikke sendt inn tidligere jeg da pga jeg måtte vite keisersnitt dato først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...