Gå til innhold

EEENDELIG GRAVID!!:)

Endeligmamma<3

Anbefalte innlegg

Jeg har snik-lest her inne en lang stund nå og det er helt uvirkelig at det endelig har skjedd meg....etter 5 lange og tøffe år skal jeg endelig få lov å oppleve dette. Men jeg er redd....tar en dag av gangen nå og håååper at dette skal gå bra:) Er helt utrolig dette her:-) Testa positivt hver dag i 5 dager...og blir like glad hver gang:)

Jeg hadde uttak den 13.12 og innsett 15.12, hvor langt er jeg på vei da tro?

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!!!! Endelig får du lønn for strevet:-)

Du kan legge inn befr dag på babyverden sin terminkalkulator.

På Riksen regnet de nå på en veldig tungvindt måte..

Tok uttak -2 uker( det blir da første dag av siste "mens") og 7 dager frem fra den dagen.

Jeg hadde innsetting 12. nov og fikk da termin 4. aug.

Lykkt til, kos deg med de positive testene!!!!!!!

For en start på det nye året:-)

Gratulerer til deg og!

Jeg hadde innsett 25 nov, og de sa at jeg kunne regne ut i fra første sprøytestart dag (liksom mensdagen).

Vi holder til på ullevål. Sitter selv her og tar en dag av gangen, har enda ikke hoppet i taket av glede. Er veldig negativ av meg ang dette. Har slitt med dumme tanker som livmorgraviditet og nå i to dager har jeg liksom ikke følt noe og er litt deppa for det.

Skal på ul til onsdag og er litt nervevrak i henhold til den.

Men vi må slappe av:0)

Annonse

Litt murringer er helt normalt har jeg forstått :)

Så tror ikke du skal uroe deg for det:)

Bare tenk positivt,ta det litt mer med ro,og nyt tida :)

Utover blir magene våre større og større,og jeg gleder meg til å oppleve dette for første gang :)

Når har du regnet deg fram til termin ca? Hvis du har gjort det da:)

Kjempeflott at vi slitere får det til vi også :) Med og uten hjelp ! :)

Hvor kommer du fra Lengter84?? :) Møre og romsdal her da... :)

Det er bra det , kos deg masse og tenk positivt :)

Jeg går inn i min 7 uke nå :) sånn ca :) Ikke regnet termin helt eksakt men i slutten på august en gang :) Jeg har bursdag 22 august,og samboer 1 september,om jeg går over tida :P

Jeg kommer fra vest agder(mellom kr.sand og mandal) men bor i møre og romsdal , på ei øy :P

Annonse

Da stiger det vettu:) Så bra du kommer inn til tidlig UL :D

Hvordan er formen da? Min er bra,får håpe det varer:)

Eneste symptomer jeg har er megatrøtt,kviser :/ og større pupper :)

Jeg ber om at jeg ikke blir kvalm,for det er det verste jeg vet,men man må igjennom det uansett :)

Sitter vel litt med tanker om at det kanskje ikke går greit osv,men vi får se... Skal være mer trygg i februar/mars tenker jeg:)

Å spesielt når magen begynner å vokse:)

Har dere fortalt det til noen enda? Når vil dere annonsere den gode nyhet?

Her skal vi vente lengst mulig :D (om det er mulig)

Ha en fin kveld :D

Formen min er bra, har samme symptom som deg ømme pupper, trøtt osv:-) Alle symptom er velkommen:)

Gleder meg også til tidlig UL er overstått, og etterpå de 12 ukene:)

Ettersom vi har hatt mange forsøk som vi har vært åpne om til våre nærmeste venner og familie, har vi fortalt nyhetene ti disse. Resten av verden får vente til uti mars en gang:-)

Oi, det hadde jeg aldri greid å holdt for meg selv- fortalte det etter ett år med prøving vi...men så er familien min veldig åpne også da.-)

Hvordan er formen din for tiden da...noen flere symptomer?

Jeg har det bra, men kjenner meg mer sliten enn vanlig... småkvalm i blant, er oppblåst...men puppene er mindre ømme enn før. Ellers har jeg trøbbel med magen hele tiden..

Jeg kjenner ingen symptomer annet enn de puppene og oppblåst og veldig trøtt... Har jeg fri,kan jeg våkne kl 06,for så å sove til 09 , noe som ikke er vanlig for meg. men mer våken om kveldene da... :P

Ikke kvalm i d hele tatt,kun hvis jeg er veldig sulten :)

Magen min ser jo virkelig ut som jeg er 5-6 mnd på vei,så mye store gensere nå da :P

Svigers prater mye om baby for tida,og dem sa idag,at om vi ikke fikk til å få barn,var ikke det verdens undergang,akkurat som de senser at vi har slitt? og at det ikke har skjedd no? GLEDER meg til å dele nyheten med dem ja :D Kanskje d blir litt før 1 april ja,hehe :)

Ja, mot kvelden er jeg også 5-6 mnd på vei...hehe:-)

Å ja, så da kanskje de har tenkt på det lenge, men ikke turt å spørre:) Da blir det jo ekstra kjekt å fortelle den store nyheten:)!! Ja, det går vel bra å si det når du er 12 uker hvertfall.

I dag har jeg bare vært såå kvalm...ligget på sofaen store deler av dagen og vært i dårlig form. jippi jeg er gravid! :-)

Vi bestemte oss idag for å slippe nyheten til foreldrene våre 8 mars,da har svigerfar bursdag:)

Svigermor fylte 50 i dag men vi sa det ikke idag :P

Gleder meg til å kunne spre nyheten da flere spør å graver :P

Formen er fin den på meg enda,nesten så jeg ikke tror jeg er gravid lengre... off... :P

Så kjekt! Min far har 50-årsdag den 8. mars:)

Jeg har bestilt UL i dag.....det blir neste torsdag og da er jeg 7+1....kan ikke si annet enn at jeg gruver. Jeg drømte så fælt i natt at jeg mista og at alt var over...huff- det må bare ikke skje!!

Denne uka skal jeg jobbe skikkelig med tankene mine asså...dette skal gå bra og snart skal vi se det lille hjerte slå:)

Lenge til du skal inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...