Gå til innhold

Sååå kvalm, må spise hele tiden, kommer til å veie hval etterhvert...

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man ellers klare seg med denne kvalmen?? Må spise hele tiden, en kopp rett i koppen, etter en halv time noen saltstenger. Så en time til kanskje en selleristang og potetgull. Og i tillegg de større måltidene som frokost, middag og kveldsmat. Stapper i meg hele tiden - asj altså!! Og magen fungere jo ikke, med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, stoppet det omtrent helt opp, sånn var det i forrige svangerskap også.. Uff, ser litt klagete ut dette, er ikke så ille, men ganske så ubehagelig:-)

Fortsetter under...

Slå deg med i klubben! :P

De første 8 ukene var virkelig ikke bra nei!! Da var jeg nødt til å ha en pose ostepop (kjøpmannens, IKKE OLW) eller salt potetgull for å holde meg "i live"! :) Det som og fungerte var sånn brune knallharde tynne knekkebrød med bremykt og pepperonismøreost! :)

Akkurat som meg i første svangerskap. La på meg en del (27kg), men alt forsvant etterpå. Når du ammer og løper etter en liten tass raser kiloene av.

Samme her! Jeg gjorde ikke noe annet enn å spise i 3-4 uker! Og nå fortsatte det i jula, nesten som en gammel vane, selv om kvalmen ikke har vært så fremtredende.

Men kilomessig har jeg stått nesten på stedet hvil, og det kommer av manglende trening. Musklene svinner hen og erstattes av fint flesk;)

Vi får satse på at det blir bedre når energien kommer sprettende tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...