♥ Smurfen ♥ Skrevet 31. desember 2010 #1 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg fikk en grusom hodepine igår kveld sånn plutselig, (migrene) da jeg satt og skrev her (spurte om kvalmen her igår) så spydde jeg plutselig skikkelig, rakk ikke ut på badet engang.. Idag har jeg også skikkelig hodepine sånn som dunker når jeg går, jeg har tatt to paracet idag fordi vi egentlig skal ha besøk og vi har masse og gjøre men jeg har bare måtte lagt i sengen istedet Jeg har sånne urinstix her hjemme og blodtrykksmåler på stixen så viser det 30(+) og blodtrykket mitt har den siste uken lagt på 110/59-60 og nå er det 109/70 skal det være minst 90 i undertrykk for at det kan være farlig? Jeg er bare 16 uker på vei skal jo ikke kunne ha det før uke 20 sånn egentlig og vil ikke være hysterisk og løpe til legen for den minste ting heller så trenger litt råd fra dere som kanskje vet noe mer om dette Godt nyttår også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142725289-hvordan-virker-dette-med-svangerskapsforgiftning-trenger-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 31. desember 2010 #2 Del Skrevet 31. desember 2010 Ved svangerskapsforgiftning har man proteiner i urin (noen kaller det eggehvite, men det er altså lekkasje av proteiner til urinen fra nyrene) og høyt blodtrykk. Vet ikke hva det er slags urinstix du har som viser 30+, har du ingen pakke med forklaring? Jeg er sykepleier og vant til urinstix som benyttes på sykehus med pH, glucose, leukocytter, nitritt, proteiner og blod. Blodtrykket ditt er helt fint, og ingenting å være bekymret for foreløpig. Hodepinen kan komme av helt andre ting enn svangerskapsforgiftning. Det er vanlig å ha hodepine når man er gravid, uten at det gjør noe. Men mål blodtrykket ditt innimellom, for å følge med om det skulle bli høyere. Ellers hadde det vært interessant å vite hva det var som gav utslag på urinstixen, kanskje du har urinveisinfeksjon? Godt nyttår! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142725289-hvordan-virker-dette-med-svangerskapsforgiftning-trenger-tips/#findComment-142725932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå