Margarita -- Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Ja, pappa har fått blod på tann her! Vi snakket om bleietilbudet som går ut i dag her om dagen, og da tok pappa på seg oppgaven å annskaffe MEST mulig bleier på et par dager! Så nå har han nok kjøpt tilsammen hundre pakker bleier, og jeg er litt sjokkert. Hvor skal vi ha alle disse??? En annen ting, i str 5 og 4 har han kjøpt up and go! Er ikke det for tidlig, eller funker dette??
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er ikke så glad i up and go fordi en må ta av alle klærene når en skal skifte. Men etter at jeg begynte med str 4 så er det det som er mest brukt. Hun ligger ikke i ro på stellebordet, så er veldig vanskelig å få på de vanlige bleiene. Så går veldig bra å bruke de. Tøtta er snart 11 måneder og har vel brukt de i nesten 2 måneder tror jeg....
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 funker helt fint med up & go i små str også de kan også brukes ganske mye lenger i str 4 og 5 enn de mindre enn det. Gutten min er ikke stor og han har brukt nr 4 siden han var 5mnd ca:) nå er han snart 9mnd og kan bruke de en stund til:)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jenta mi bruker up ang go, og det funker kjempefint! Hun er 7,5 mnd nå, og har brukt disse en god stund allerede
Trultemor73 Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har vært veldig glad i up and go når barna mine er rundt 9 mnd. Har så smått begynnt litt med minstemann nå som er 8 1/2 mnd. Så tror ikke det er så dumt å ha noen pakker av dem. De vil ikke ha de i barnehagen, så har kjøpt noen vanlige bleier til å ha der. Men skjønner at det blir vansklig å finne plass til 100 pk bleier. Da har dere bleier til hele 2011. Godt nytt år.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Hehehe.. Trodde min mor var gal jeg.. Hun og faren min kjørte rundt på lille nyttårsaften og kjøpte 36 pakker (str 5 og 6), på EN dag. De gikk inn hver for seg i alle butikker og lot som de ikke kjente hverandre. Hysterisk morsomt syns jeg. Tenkte i utgangspunktet de kunne ta med 4 pakker jeg da, da jeg spurte om hun gadd å kjøpe med. Selv har vi "hamstra" 20 pakker (str 3 og 4) over litt tid.. :-D
Rødhette <309+<312 Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Hihi, må le litt jeg da, man trenger ikke å gå hver for seg for å handle bleier, det er 4 pakker per person Så her var meg, samboer og mini på kiwi og kjøpte 12 pakker hver gang :-)
EgG Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Vi har også hamstret bleier. Ikke 100 pakker, men vi har et bra lager ja.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 hehe, kjekt med ett lager da. solstråle <3 <3 det var rart, vi fikk besjed om at det var per husholdning, men det kommer vell ann på hvem som sitter i kassen
Tullball Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har 101 pakker på loftet. Halvparten #4 og andre halvparten #5. Bør vare i underkant av to år har jeg regnet ut. Jeg ble aldri stoppet når jeg kom med handlekurven full så det ble hamstret over relativt få dager i desember (hadde jeg ikke vært så treig hadde jeg nok hatt fler..) Satster på at det blir ny bleiekrig innen jeg går tom.
Willy Wonka Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Up & go er veldig greit til hjemmebruk, men de aller fleste barnehager vil ikke ha de pga. må ta av alle klærne først... Min brukte str. 4 til han var 18 mnd.
1.xMUM Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Hehehe, godt å høre at min far ikke er den eneste! Han gjorde akkurat som din pappa. Tror at de får følelsen av å bidra og av å være til nytte, så vi får vel bare la de holde på. Synes at det bare er søtt. Han har hamstret 100 pakker med str 4, men både de vanlige og up&go! Han fant ut at når ungene blir litt mere aktive og vil stå oppreist så er det lettest å få på upgo bleier.
Pumba78 Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Morsomt, angrer på at vi ike kjøpte fler nå, men var så usikker på hvor mange man trenger av hver str. Men er fornøyd m at vi gikk i pluss noen ganger på Rimi. De slo av mer i kassa enn bleiene kosta så mannen min kom hjem med 4 bleiepakker + cash...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå