*nr4isommer* Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 er gravid igjen, minstemann er bare 9 mnd, jeg ammer og sex har det bare blitt tid til 2-3 ganger i mnd siste tiden pga alle har vært myyyye syke... 1 barn 1pp 2 barn 1pp (gravid da første var 3 mnd) 3 barn 13pp 4 barn 1pp (gravid da tredje var 9 mnd) jammen gikk det fort å bli 4 barnsmor/far... lykke til alle andre også.... da vi skulle få nr 3 testet jeg el, drakk hostesaft, var til gyn osv osv osv... hadde sex 6 ganger i uken men brukte 13 pp. de gangene vi ikke har stresset har det klaffet... kos dere med prøvingen. godt nyttår
Mia2010<3 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Gratulerer så mye til dere! Hvordan var det for dere og få nr to? Med tanke på at du ble gravid når første bare var 3 mnd:) Du skjønner vi har ei lita prinsesse på 7 mnd nå, men vurderer å begynne å prøve på nr to.. Mange vil si at vi er gale som tenker på det, men det er jo tross alt mange i dagens samfunn som faktisk planlegger tette barn.. Håper du kan gi meg noen gode råd;) Kos deg masse med den voksende magen:)
Tieran Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Wow! Her snakker vi 4 tette, ja! Gratulerer så med med spire )
nytt bøllefrø i okt Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 deilig å se at det er flere som meg:) jer har ei på fem år, ei på snart to år i februar og ei på snart et år i mars. pluss vi prøver oss på en til
*nr4isommer* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2011 så koselig det er fler som har liker tette også:-) Skal til lege/jordmor torsdag, gleder meg. Fra nr 1-2 var ikke ille, det gikk kjempegreit. Men svangerskapet var ikke kjekt, hatt KS med alle 3 så tiden etter var tung. Da jeg var gravid med nr 2 var jeg veeeeldig kvalm. så husker det var fryktelig å gi mat på glass til den lille, så gikk over til bare flaske igjen en periode. Hadde myyye bekkenløsning så det var tungt å løfte og bøye meg. Han lærte jo å krype og gå mens jeg var gravid også så det var tungt som bare det. Men da jeg var gravid med nr 3 var ting super lett for de to eldste kunne gå selv og han eldste hadde sluttet med bleie og klarte det meste selv selv om han bare var 2.5 år. Denne gangen er de jo 3, 2 og 9 mnd nå så han på 9 mnd blir jo en oppgave i seg selv;-) men foreløpig INGEN kvalme eller bekkenløsning så det går strålende. lykke til med prøvingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå