*Ønskergjerne* Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Ønsker alle her inne ett godt nytt år Måtte magene våre bli store i 2011 Håper alle beholder spirene sine som er blitt sådd i magen,og at vi alle sitter med baby i løpet av sommeren 2011 (eller før/etter) Jeg trives kjempegodt her inne og håper å fortsette å være her en lang lang stund til Støttende og muntre alle sammen )
*Miss Flua* Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår ja! Kan nesten ikke vente med at 2011 starter, da er vi plutselig inne i det året vi skal ha barn!
gravd igjen :) Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår Vi går et begivelsesrikt år i møte
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år til alle sammen! Gode ønsker til alle de små spirene i magene våre:-)
Løvemamman Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Ønsker dere et riktig godt, spennende og innholdsrikt nyttår:)
Tasselur Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår til alle jentene på 1. trimester! Måtte vi bli her akkurat passe lenge og svinse videre til 2. tri alle sammen! : )
Petrine +spire=❤ Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Riktig godt nyttår alle sammen =)) Måtte det nye året bringe mange små(store) mirakler til verden =))
morromor Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår ja Dette blir sikkert et lærerikt, spennende og fantastisk år for oss alle,. Ja, tenk, dette er året hvor våre små/store spirer kommer til verden. La oss håpe alle små og store får oppleve rettferdighet, fred og tonnesvis med KJÆRLIGHET <3
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år alle sammen!! Til neste år SKAL bli bli mammaer alle sammen!! *bank i bordet* Kos dere ikveld med små og store mager så sees vi igjen til neste år med enda større mager!!
Lene~mor til tre Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Godt Nyttår =) Blir et spennede år det her =)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår alle sammen! Hvordan gikk "feiringen" for de av dere som ikke er komt så langt at dere har begynt å fortelle om graviditeten ennå? Her hadde vi et vennepar på besøk, å jeg brukte penicilin-trikset (sa jeg gikk på penicilinkur og ikke kunne drikke alkohol) Men litt utpå kvelden, når min kjære samboer hadde fått litt alkohol innenbords, klarte han ikke å holde på hemmeligheten lengre (Jeg har ikke imot å fortelle om det, men det er han som holder igjen) Er 6 uker i dag Grunnet historikk med nyrebekkenbetendelser, har jeg fått første kontrolltime alle rede 7. januar. Spennende! Stor nyttårsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå