Gå til innhold

Godt nyttår jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker alle her inne ett godt nytt år :)

Måtte magene våre bli store i 2011 :D

Håper alle beholder spirene sine som er blitt sådd i magen,og at vi alle sitter med baby i løpet av sommeren 2011 (eller før/etter)

Jeg trives kjempegodt her inne og håper å fortsette å være her en lang lang stund til :)

Støttende og muntre alle sammen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nyttår ja! Kan nesten ikke vente med at 2011 starter, da er vi plutselig inne i det året vi skal ha barn! :D

Skrevet

Godt nyttår :)

Vi går et begivelsesrikt år i møte :)

Skrevet

Godt nytt år til alle sammen! Gode ønsker til alle de små spirene i magene våre:-)

Skrevet

Ønsker dere et riktig godt, spennende og innholdsrikt nyttår:)

Skrevet

Godt nyttår til alle jentene på 1. trimester! Måtte vi bli her akkurat passe lenge og svinse videre til 2. tri alle sammen! : )

Skrevet

Riktig godt nyttår alle sammen =))

Måtte det nye året bringe mange små(store) mirakler til verden =))

Skrevet

Godt nyttår ja :D Dette blir sikkert et lærerikt, spennende og fantastisk år for oss alle,. Ja, tenk, dette er året hvor våre små/store spirer kommer til verden. La oss håpe alle små og store får oppleve rettferdighet, fred og tonnesvis med KJÆRLIGHET <3

Skrevet

Godt nytt år alle sammen!! :D

Til neste år SKAL bli bli mammaer alle sammen!! *bank i bordet* :)

Kos dere ikveld med små og store mager så sees vi igjen til neste år med enda større mager!! :D

Skrevet

Godt Nyttår =)

Blir et spennede år det her =)

Skrevet

Godt nyttår :))

Skrevet

Godt nyttår alle sammen!

Hvordan gikk "feiringen" for de av dere som ikke er komt så langt at dere har begynt å fortelle om graviditeten ennå?

Her hadde vi et vennepar på besøk, å jeg brukte penicilin-trikset (sa jeg gikk på penicilinkur og ikke kunne drikke alkohol) Men litt utpå kvelden, når min kjære samboer hadde fått litt alkohol innenbords, klarte han ikke å holde på hemmeligheten lengre :) (Jeg har ikke imot å fortelle om det, men det er han som holder igjen) Er 6 uker i dag :) Grunnet historikk med nyrebekkenbetendelser, har jeg fått første kontrolltime alle rede 7. januar. Spennende!

Stor nyttårsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...