*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Jeg går på p-piller. har en sønn på snart 9mnd så har gått på pilla siden jeg fikk mensen etter fødsel(10uker etter). Så mensen er rimelig regelmessig nå, +/- en dag. Pleier å få mensen på torsdagen(første dagen på den pillefrie uka), noe som betyr at jeg skulle hatt mensen i går. MEN jeg har småblødd litt siden søndag... Mindre enn vanlig mens. Lurer på om dette kan bety at jeg er gravid? Eller er det syklusen min som plutselig begynner å tulle? Mensen har jo vært regelmessig fram til nå, plutselig kommer den 4-5 dager før den egentlig skal?! Hadde også VELDIG menssmerter på søndag.. Kan det være noe annet enn menssmerter? Hvorfor skal syklusen min plutselig begynne å tukle nå sånn helt uten videre? Noen kloke damer med gode råd her?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Ikke godt å si, men ta en test da for å utelukke? Om du er gravid s må du jo stoppe pillene med en gang. Håper du finner ut av det Og godt nytt år!
septemberpiken Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Jeg hadde helt regelmessig mens på p-piller over 1 år etter fødsel, og plutselig begynte den å tulle, med masse småblødninger. Jeg var ikke gravid, men den eneste måten du kan finne det ut helt sikkert er ved å teste, så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå