Gå til innhold

Zassy

Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Koss går det me deg ??? Du har vel ikm i disse dagene

Jeg er 7 eller 5 dpo i dag !!

Har utflod det pleie eg ikkje ha pluss ømme pupper så det blir spennende å se ka som skjer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt

Skrevet

Hei Metti :) Koselig å høre fra deg! Hadde ikm i går jeg, men er overbevist om at jeg ikke er gravid denne gangen, bare en følelse jeg har + at jeg har null symptomer osv. Tok en test i går på ikm og den var helt hvit som ventet, så i går var jeg på nyttårsfest og drakk en flaske vin.. men i dag har tr enda ikke kommet :/ Men tenker hun kommer i løpet av dagen, håper bare det slik at vi kan starte på neste runde med en gang!! :)

Spennende med deg da, alt som er utenfor normalen er jo et positivt tegn! :) Håper du fikk klaff denne gangen!

Kjæresten min har også blitt veldig babysyk, og det er så koselig! :-D Så blir stor lykke her når det sitter, får håpe jan/feb blir måneden vår :)

Godt nyttår til deg og håper den bringer med seg en liten spire. Klemklem :)

Skrevet

Håpe syklusen er helt i orden da så du slippe vente lenge ; )

Så kjekt at kjæresten din er babysyk .. Både eg og mannen e og babysyke ... Eg hadde en alkoholfri kveld i går men det var flere som ikkje drakk så det var ganske greit !!

Eg tør ikkje håpe noe denne Mnd selv om eg ser noen tegn. Men eg har blitt så mye lurt så må bare smøre meg med tålmodighet .. Puppene e mindre ømme nå så det e litt drit men men

Skrevet

Ja jeg burde vel ikke drukket, men så overbevist er jeg faktisk, vil bare den tanta kan komme nå!

Skjønner at du blir redd for å håpe, jeg synes det var veldig godt å ha pause fra hele bim mellom el og ikm, da ble skuffelsen pittelitt mindre, synes det er verre å være mye her inne og lete etter symptomer osv hele tiden, det øker jo håpet. Men samtidig så er det jo veldig godt å snakke med folk i samme situasjon :) Når har du ikm da? :)

Skrevet

Eg har ikm neste fredag eller søndag ... Eg e gla for kver dag som går uten spotting ... Har mye mensenmurringer eller tror hvertfall det e det det er ; ) hvis eg hadde vert gravid nå så hadde termin blitt 16 sep to dager etter min egen bursdag ; )

Skrevet

Blir spennende å se hva som skjer da :) Ja vi har jo bursdag i september begge to, septemberbarn er bra! ;) Lykke til videre!

Skrevet

Takk for det ; ) du må ha lykke til du og .... Håper tanta komme fort men helst en positive test da !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...