1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. januar 2011 #176 Skrevet 23. januar 2011 åhh..... nå kom jaggu den hærsens TR igår og jeg må nå over i min 10. pp bgeynner å blir rimelig utolmodig nå.....begynte på vitex ca. en uke før EL så den har vel ikke begynt å virke enda så jeg får bare håpe på neste pp Lykke til dere andre som enda ikke har fått svar....
Happy87 Skrevet 23. januar 2011 #177 Skrevet 23. januar 2011 Huff, negativ test idag også.. Så nå kan tanta bare komme så jeg får begynt på nytt.. Har kjent menssmerter i hele dag, men ikke noe tegn til tanta enda.. Den neste pp lurte jeg på om jeg skulle prøve vitex, men har ikke fått bestilt enda så får ikke begynt med det på dag 1.. Men med mine evighetslange sykluser så spiller nok ikke noen dager fra eller til noen rolle.. Vet noen av dere om man kan bruke vitex og bidronninggele sammen??
Aeris☆ Skrevet 23. januar 2011 #178 Skrevet 23. januar 2011 Jeg fikk også negativ test i morges.. Tror nok ikke jeg er gravid :/ Så da er det bare å vente på tanta så jeg kan begynne med neste pp! Skal virkelig gi el-tester et forsøk da!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 24. januar 2011 #179 Skrevet 24. januar 2011 Hei alle:)) Vil bare gratulere alle dere heldige som har testet positivt denne pp :D Har vært lite aktiv her denne gangen fordi jeg trengte en liten pause... Men klarte allikevel ikke å dy meg å bli testetøs før IKM denne gangen også 15pp tar på, men har ikke mistet troen på at det blir en liten baby på oss til slutt Utredning om 2 dager, endelig!!! Lykke til alle dere som er gravide og lykke til med neste pp dere andre )
Happy87 Skrevet 24. januar 2011 #180 Skrevet 24. januar 2011 Hvordan går det ☆Aeris☆ ?? Har tanta kommet?? Eller positiv test?? Jeg har masse menssmerter, men enda ikke sett noe tegn til tr.. Testet negativt idag også så er ganske sikker på at tanta kommer snart..
81-Mamma<3<3 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #181 Skrevet 25. januar 2011 Gratulerer så masse til alle gravide! Og lykke til neste md til alle dere andre!! Håper å se dere på 1 trimester snart!
Aeris☆ Skrevet 25. januar 2011 #182 Skrevet 25. januar 2011 Ingen tegn til tr her heller! Skal vente med å teste til helga om den ikke har kommet innen da! Jeg er nå på dag 32 i syklusen, så synes det kan begynne å skje noe nå! Puppene mine begynte å bli veeeldig ømme i går (brystvortene), og jeg har plagdes med luftsmerter og kvalme som har nærmest tatt over for menssmertene jeg hadde i hele forrige uke.. De tror jeg ga seg for et par dager siden.. Merkelig!
Happy87 Skrevet 25. januar 2011 #184 Skrevet 25. januar 2011 Ennå ikke noe TR her heller.. Begynner virkelig å lure altså.. Nå gidder jeg ikke teste mer før eventuelt til helga hvis ikke tr kommer.. Jeg gikk jo tom for el-tester på søndagen i uke 1 så vet jo ikke helt nøyaktig når egget slapp og når jeg skulle hatt ikm, så jeg får bare fortsette å vente på tr..
81-Mamma<3<3 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #185 Skrevet 25. januar 2011 ååå. krysser fingre for dere!! Aleris: vet du når du hadde eggløsning da?
Aeris☆ Skrevet 25. januar 2011 #186 Skrevet 25. januar 2011 Jeg mener jeg hadde el den 10.jan, da hadde jeg iallefall el-smerter, men det kan jo godt være at det bare var starten, at det ikke slapp før et par dager etter.. Så om tr ikke kommer i dag eller i morgen blir jeg litt forundret! Da må det kanskje en test til Men skal klare å vente til helga om tr ikke kommer!
Happy87 Skrevet 25. januar 2011 #187 Skrevet 25. januar 2011 Det som er så utrolig rart er at lørdag, søndag og igår hadde jeg masse menssmerter, men idag har jeg nesten ikke kjent noen ting.. Huff nå bør tr komme snart altså, er kjempeklar for å begynne på ny pp.. Leser så mye positivt om vitex her inne nå så det skal absolutt prøves ut:)
Lollo83 <3 Skrevet 25. januar 2011 #188 Skrevet 25. januar 2011 Ojoj... blir spennede å se jva som skjer med dere begge. Kanskje du ikke trenger vitex, happy87 Det hadde vært noe! Hold oss oppdaterte. Jeg har flyttet over til ikm uke 7, men må jo innom her og sjekke åssn det går med alle..
Happy87 Skrevet 26. januar 2011 #189 Skrevet 26. januar 2011 Fortsatt ikke fått besøk av tanta.. Så nå har jeg kommet frem til at det er 3mulige årsaker til dette: Egget har ikke sluppet Egget slapp senere enn jeg trodde (Hadde positiv el-test tirsdag til søndag uke 1 før jeg gikk tom for tester, kan være egget ikke slapp før langt ut i uke 2 og da er jeg jo ikke på ikm enda) Eller jeg er gravid, men får ikke utslag på tester enda.. Uansett så får jeg bare leve i spenning noen dager til..
Aeris☆ Skrevet 26. januar 2011 #190 Skrevet 26. januar 2011 Her er det heller ikke antydning til tr enda... Fikk menssmerter og litt "stikk" når jeg var på jobb i dag, og trodde at "der kommer tanta", men nada.. Så enten er jeg gravid, eller så har jeg feilberegnet EL helt! Smertene har gått bort igjen, men jeg har fortsatt ømme brystvorter, som jeg vanligvis bruker å få rundt tr, men aldri så lenge før. Tr kommer vel i løpet av natta eller morgendagen.. Men håper jo selvsagt at jeg er gravid, men tror ikke jeg er det. Skal du teste igjen til helga Happy? Har du symptomer? Håper jo såå at du er gravid! Vi får bare krysse fingrene
Happy87 Skrevet 26. januar 2011 #191 Skrevet 26. januar 2011 Ikke fått tr idag heller så nå skjønner jeg ingenting.. Hadde jo så menssmerter i helga.. Har nesten ikke kjent noenting de tre siste dagene, bare noen stikk innimellom, men tanta lar tydeligvis vente på seg.. Har bare 2 billigstrimler igjen så venter med å teste igjen til fredagen.. Gidder ikke bruke opp masse penger på dyre g-tester fra apoteket så skal kun bruke de hvis jeg får to streker på en billigstrimmel.. Har også en clear blue digital og quick respons liggende.. Lykke til til deg ☆Aeris☆ Jeg krysser fingrene for oss begge to, det er fortsatt håp:) Vi må holde hverandre oppdatert uansett hva som skjer.. SPENNENDE:)
Aeris☆ Skrevet 26. januar 2011 #192 Skrevet 26. januar 2011 haha, jeg har også bare to billigstrimler igjen, derfor jeg skal vente til helga Ja, vi får bare holde hverandre oppdaterte! Synes det er merkelig at vi skal ha menssmerter og ingen tr jeg da! Og at de gir seg..!
81-Mamma<3<3 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #193 Skrevet 27. januar 2011 Jeg følger spent med på hvordan det går med dere!! Synes dere er gode om dere klarer å holde dere til helga!! Sender masse babystøv og håper det beste for dere!!!
Aeris☆ Skrevet 27. januar 2011 #194 Skrevet 27. januar 2011 hehe, jeg klarte selvfølgelig ikke å vente til helgen, så jeg testa i dag Den var negativ, så nå er det bare å vente på tr for å komme igang med en ny pp!
Happy87 Skrevet 27. januar 2011 #195 Skrevet 27. januar 2011 Testet du på morgenurin eller utpå dagen? Jeg har fortsatt ikke testet og føler meg så utrolig flink:) Selv om jeg nå blir mer og mer redd for at jeg kanskje ikke har hatt el i det hele tatt.. Så dumt at jeg gikk tom for el-tester før jeg fikk sett når de ble svakere igjen.. Hadde positiv fra tirsdag til søndag så tok bare utgangspunkt i at den måtte da bli svakere på mandag/tirsdag.. Jaja, jeg får bare vente å se, jeg tar en ny test imorgen..
Aeris☆ Skrevet 27. januar 2011 #196 Skrevet 27. januar 2011 testet på morgenurinen ja! Så det er nok bare å vente :/ Blir spennende å høre hvordan det går med deg i morgen da!
Happy87 Skrevet 28. januar 2011 #197 Skrevet 28. januar 2011 Jaja, sånn kan det gå.. Negativ g-test idag også.. Så tviler på om jeg har hatt el i det hele tatt.. Irriterer meg at jeg gikk tom for el-tester slik at jeg ikke fikk sett når de ble svakere igjen.. For jeg er sikker på at testene var positive.. Så nå skal jeg bestille flere el-tester og se hva resultatet blir når de kommer.. Skjønner ingenting jeg nå
Aeris☆ Skrevet 29. januar 2011 #198 Skrevet 29. januar 2011 Tr har latt vente på seg i dag også..! Skjønner ingenting jeg nå, iom at jeg hadde el-smerter den 10.jan..! Synd at du hadde negativ test du også da Happy! Hadde fått litt trua på at det kunne vært din måned jeg nå! Men vi får bare håpe at el-testene gir et eller annet svar :/ Det er så kjipt når syklusene skal vare så sinnsykt lenge!
81-Mamma<3<3 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #199 Skrevet 29. januar 2011 Huff... må være kipt å ha så lange sykluser! Men så lenge mensen ikke kommer, så er det jo en sjanse for at EL var mye senere enn forventet, og da kan det jo fortsatt gå...
Happy87 Skrevet 29. januar 2011 #200 Skrevet 29. januar 2011 Jaja, dag 90 i syklusen og tr lar fortsatt vente på seg.. Jeg hadde nok ikke el som jeg trodde, så da får jeg bare fortsette å vente på el.. Har nå bestilt el-tester og vitex.. Og tenker nok jeg bestiller legetime etter at el-testene har kommet og jeg har prøvd en.. Hyggelig at du følger med på oss 81-mamma:) Men jeg må nok vente noen uker til ser det ut som.. Lykke til med spira di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå