Gå til innhold

Skravletråd for IKM uke 3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... godt å høre at det er flere som sliter med å holde seg unna testing. Har det helt likt som deg, Happy87. Er virkelig selvpining å holde seg unna testingen, selv om jeg vet at det er for tidlig å begynne nå.

Det er alltid håp! Leste et innlegg idag om en som var blitt gravid selv om hun hadde vært godt over 50 dager siden forrige mens. =) Så håp er det! Hold ut! Jeg og har ikm på søndag, og skal prøve å holde meg til lørdag. Har egentlig ikke tenkt så mye på testing om morningen, men når jeg kommer hjem fra jobb og stikker innpå bim en stripe, da begynner testekvernen å gå... Huff det er ikke lett dette her.

Lurer litt på symptomer på dere som er blitt gravide jeg og... Noen som har hatt noen? Jeg merker veldig lite synes jeg. Litt murringer i magen, og så går jeg en del mer på do enn jeg pleier (men det er bare hjemme.... ikke på jobb). Er ganske trøtt for tiden også, men tror det har litt med at jeg drikker veeeldig mye kaffe til vanlig, og har denne uken prøvd å kutte ned. Har faktisk bare drukket 1 kopp i dag (les: stort krus)! *kryss i taket* Har begynt med koffeinfri kaffe hjemme (som jeg også skal ta med meg i termokopp på møte på jobb imorgen, så jeg slipper unna all kaffien jeg vet jeg kommer til å drikke hvis jeg ikke har med meg noe annet....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv Lollo83, er når jeg kommer hjem fra jobb at testelysten er på det verste.. Spesielt etter å lest om alle her inne som har fått positive tester allerede.. Virker som om dette er uka med mange graviditeter..

Når det gjelder symptomer så har jeg jo begynt å kjenne etter, men vet ikke hva som er pms-symptomer og hva som kan være graviditetssymptomer.. Det er jo utrolig tidlig å kjenne symptomer, men hvem vet.. Jeg skulle virkelig ønske at puppene mine var ømmere, virker som om det er et vanlig g-symptom..

Jeg trodde først at jeg hadde ikm på fredag, men el-testene var positive vertfall frem til søndag (gikk tom for tester da) så da satser jeg på ikm på søndag istede.. Men siden jeg først trodde det var fredag så har satt det som min testedag.. Lengre enn det tror jeg ikke jeg klarer :)

Skrevet

Jeg har testet positivt to morgener nå:)

Når det gjelder symptomer, så kjenner jeg at noe er på gang nede i magen, det strekker og knytter seg ganske så ofte.... ellers er det lite, ingen endring på puppene, ingen kvalme, ingen ekstra løping på do osv... men men... bør jo egentlig bare være glad at jeg ikke er så plaget enda:)

Noen som skrev noe om vi som hadde testet pos hadde utflod.... Det har ikke jeg... Er det vanlig? Har ikke hørt om det før jeg...

Skrevet

Jeg måtte bare teste i morges, men den var jo selfølgelig negativ. Vet det er alt for tidlig enda, men jeg mener jeg har kjent veldig mye symptomer i det siste. Jeg har vært kvalm, murringer i magen, vondt i ene puppen(!) og utrolig mye utflod. Er ikke vant til så mye utflod. Vet ikke om det kan bety noe eller ikke. Ser det er flere som lurer på om dette.

Men iallefall, gratulerer til dere som har testet positivt! Vil så gjerne ha positiv test selv! Skal ikke teste før til helgen jeg nå har jeg bestemt! Skal prøve å drøye den helt til søndag!! hehe!

Skrevet

Hallo, damer! Hvordan går det med dere andre som venter på svar? Jeg oppdaget et nytt lite "symtom" i går. Bikkja vår ble noe helt voldsomt interessert i meg, særlig underlivet. Dette har jeg bare opplevd en gang før, og det var sist jeg var gravid... Hun er ikke slik når jeg har TR. Sikkert bare tilfeldig, men som den gode symptomjeger som jeg er, så... Hehe, gleder meg til å teste til helga (om ikke TR kommer først da)

Skrevet

JIPPI!!!! Jeg er gravid!!!! :D

Tok en CB i morrest, en dag før IKM, og der står det GRAVID!! :D

Jeg klarer liksom ikke helt å tro det, men heldigvis så står resultatet i 24 timer, så jeg går hele tiden og sjekker om det forstatt stemmer ;)

Hadde igrunnen flere symptomer sist md, -når jeg ikke var gravid.. he,he ;)

Eneste symptom denne md var at jeg har vært litt trøtt. Har gått å gjespet litt på dagtid. Men så var det noen netter jeg sov dårlig også, så tenkte ikke så mye på det. Muligens litt mer utflod. Men puppene er helt myke, ikke antydning til ømme!

Vi tok eggløsningstester denne gangen. Jeg synes det var veldig greit å vite når vi kunne slutte å prøve. Ble mye prøvestress forrige md! Første positive el-test var torsdag morgen. Fredag var også positiv el- test, men da var jeg hos gynekolog om morgenen, og egget hadde løsnet da! Så det er ganske sannsynlig at egget ble befruktet torsdag. Vi hadde sex torsdag kveld, men sæden bruker lang tid på å svømme opp, så det er like sannsynlig at egget ble befruktet av sæden fra tirsdag kveld!! Forrige gang ble jeg også gravid av sæd som lå og ventet på egget! Vi hadde nemlig ikke sex i den fruktbare uka da! - Så tips til dere som ikke blir gravide denne gangen: ha sex annenhver dag en liten periode før eggløsning! Ta evt en ekstra runde i senga rundt eggløsning :)

Håper på positivt resultat for dere andre også!!! Hadde vært gøy om dette ble babyboom uke :)

Sender masse babystøv <3<3<3<3

Skrevet

Gratulerer så mye 81-Mamma<3!!!!

Kjekt at du joiner meg inn på 1.tri:)

( Jeg også har gått og kikket flere ganger på testen for å se at det virkelig stemmer, hehe. )

Skrevet

Takk Biki :) Har alt "meldt meg inn" i 1.tri., så vi ses nok der!! Krysser bare fingre for at alt går bra! Er jo veldig tidlig...

Tigerlise.. det hørtes jo ut som et veldig positivt tegn det med bikkja! Hundene kjenner nok forskjell ja! Så blir spennende å se om hunden har rett! ;)

Skrevet

Er nå 56 dager siden jeg så TR sist. Trodde kanskje jeg hadde eggløsning slik at IKM skulle komme denne uka. Temper ikke så kan ikke være sikker. Har symptomer så det holder, men det kan jo være både det ene og det andre det også.

Tok en test i dag tidlig, og neg selvfølgelig. En positiv test på bursdagen min hadde jo vært verdens beste gave. Til og m TR hadde vært en fin gave. Blir litt motløs av dette, men har vel egentlig noe å klage på, siden vi nesten nettopp har startet prøvingen.

Lykke til alle sammen, og gratulerer så mye til dere som har blitt gravide:-)

Skrevet

Takk, 81-Mamma <3 :-)

Nå begynte jeg jammen meg å blø neseblod også, og det har jeg ikke gjort på leeenge! Har vel ikke helt trua, men spennende uansett :-)

Gratulerer så mye, forresten :-) Håper å joine deg på 1. tri snart :-D

Skrevet

Blir så glad når jeg ser alle som får positive tester her inne.. Dette er virkelig en babyboom uke.. Mange som fikk det til første uka i det nye året:)

Selv har jeg klart å holde meg unna testene idag også, men merker fortsatt at det stikker litt nedi der.. Så lenge jeg ikke har testet og fått en negativ test midt i trynet så er jo fortsatt håpet der.. Selv om jeg lovet meg selv og ikke håpe:( Hvis TR kommer så er jeg veldig spent på hvor lang syklus jeg får neste pp, og om den nye legen kan hjelpe meg.. Denne pp var på 80 dager..

Får håpe at det er plass til flere gravide i ikm uke 3:)

Ønsker de gravide gratulerer så mye og lykke til til dere andre som ikke vet noe enda.. Måtte vi ALLE være gravide:)

Skrevet

Så gøy at det er enda flere gravide her nå da!! Jeg må krype til korset og innrømme at jeg tok en test i dag da jeg kom hjem fra jobb... blendahvitt :( 4 dager til ikm... Jeg skal IKKE teste igjen før lørdag morgen! Du er superflink som holder deg unna, happy87! Ser på din sykluslengde at jeg har vært heldig med mine (med svingninger på 26 og 30 dager nesten annenhver mnd).

Har dere gravide vært innom på ikm-listen og oppdatert? Er på vei innom der nå, spennede å se hvor lang gravidlisten er blitt! =)

Skrevet

Huff... Tok en clearblue digital i dag tidlig og det sto IKKE GRAVID... :( 3 dager før ikm. Har fått 2 positive og 2 negative tester til nå.. Men håper de jeg tok som var positive, var mer sensitivene...

Skrevet

For en fantastisk lykkeuke sã langt :) gratulerer til alle gravide!! tok cb I dag, "ikke gravid", er 4-5 dager før ikm, og hadde et lite håp, men ikke ennå. Noen av dere som er gravide og testet negativt på 10 dpo, men positivt etterpå? Ser på testene at 50% tester positive 4 dager før, men at det øker drastisk på dag 3,2,1. Krysser finger for at det er hãp igjen...

Skrevet

Omg! Tr kom som om den var bestillt i dag. Kan ikke si jeg er skuffet, ble mest irritert ;-) Bedre lykke neste runde!

Skrevet

har ikm lørdag jeg, og har ikke testa! ble lite prøving, 3 dager før positiv el test og kvelden da jeg hadde fått pos el test på morgenen.

men det er vel håp da :) er første pp etter MA.

ellers bære det videre til hormonbehandlinger.

tar imot babystøv fra dere som sender :)

og gratulerer såå mye til dere alle som har fått to streker :)

denne måneden blir bra.

Skrevet

jeg tror jeg sannelig er gravid! skal kjøpe test i morgen hadde ikm tirsdag og har bare fått mer og mer symptomer på graviditet!! herreguuud jeg er spent!

Skrevet

Har vært sykt kvalm i dag, og menssmerter.. Håper ikke det er tr som er i anmarsj..! Herregud så lenge det er til søndag!! :P

Skrevet

Nå er det stille på denne tråden. Har alle testet, eller? Flere som venter i spenning? Har bestemt meg for å teste lørdag morgen (IKM fredag) om ikke TR kommer. Er testen positiv blir det ei supert helg!!! Og er den negativ skal jeg unne meg et liiite glass rødvin... Håper det ikke blir noe drikking på meg, hehe :-)

Skrevet

Blir ingen testing igjen her før lørdag morgen. Føler egentlig på meg at tr er på vei.... har hatt litt brunlig utflod i dag :-/ jeg vil, jeg vil, jeg vil jo være gravid! Håper ikke det blir drikking på deg, jeg heller, tigerlise&anton! =)

Skrevet

Akkurat tatt en test ! positiv :D Hurra!! 4 dager før IKM =) Streken var svak, men så absolutt godt synlig :) Skal ta en test i helga :P hehe..

Gratulerer SÅ masse til dere andre som har fått positiv test :D Og masse lykke til til dere som ikke har testet enda ! :)

Skrevet

Jeg tok en test i stad. Er veldig sikker på at jeg ser en veldig svak strek, hvis jeg ikke innbiller meg det... Får ta en ny test i morgen om ikke ikm kommer da...

Gratulerer så mye til de som har testet positivt... :)

Skrevet

Gratulerer, Ballerinaen! Knallgøy at det er så mange gravide denne uken! Kos deg med den voksende magen!

rose 85: Krysser fingrene for at du ikke innbiller deg noe! Håper jeg ser et smilefjes her i morgen når jeg kommer hjem fra jobb. =)

Skrevet

Jeg og har nettopp testet!!! 3-4 dager før ikm og den er positiv!!!!! Svak strek, men absolutt godt synlig som for ballerinaen:) tar ny test I morgen! Dette er første pp, så dette har gått over all forventning! Håper testen stemmer og at frøet setter seg skikkelig godt fast:) har vært kvalm I flere dager og kastet opp en morgen, litt ømme pupper, men ellers ingenting. Har testet I flere dager, men positiv først I dag. Herregud så spennende! Før en uke dette har vært før mange. Krysser fingre før at flere får positive tester!

Skrevet

Lollo83: Takk... :) nå har jeg fått to svake streker med dette merket. men tør liksom ikke å håpe før jeg ser en sterk strek. er så redd jeg bare innbiller meg at de er positive...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...