klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #101 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har kjøpt på www.billigetester.no, både stav og strimmel. De er billige og like pålitelige som de dyre apotektestene, og sensitive. De leverer også veldig raskt, jeg hadde mine i postkassa 2 dager etter at jeg bestilte. Den eneste som jeg IKKE vil anbefale, er first signal. De ga meg faktisk en svaaaak strek før tidsfristen gikk ut, når jeg ikke var gravid, og gjorde meg derfor veldig forvirra.
lille +gutt Skrevet 17. januar 2011 #102 Skrevet 17. januar 2011 Ja det jeg er litt redd som har skjedd med meg også siden det først var prikk og neste test var helt hvit. den siste var riktignok kveldsurin.. Man blir jo helt tussete av å gå å vente
klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #103 Skrevet 17. januar 2011 Ja jeg vet, det er til å bli sprø av - he he he. Krysser fingrene for deg! :-) Når har du IKM?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. januar 2011 #104 Skrevet 17. januar 2011 Ååååh, nå kjenner jeg at det begynner å bli vanskelig å vente her... Var SÅ sikker på at jeg skulle vente minst et par dager etter IKM før jeg testa, men blir jo helt gal av å lese at enkelte allerede har fått resultat... Får skikkelig lyst til å begynne å brenne av noen tester selv :-) Men skal, SKAL klare å vente minst et par dager til!!! Er jo bare 1. pp, så tviler sterkt, men tror vi traff bra med EL. SPENNENDE *grøss* Er 10 dpo nå.
lille +gutt Skrevet 17. januar 2011 #105 Skrevet 17. januar 2011 er 12 dpo og 2 dager igjen til IKM enten er jeg gravid eller så har jeg lagt i omgangsyken i over 1 uke nå. Klarer ikke å gjøre noe. Legen mente prikken på testen i de fleste tilfeller er det samme som svak strek. Fikk også samme opplysning da jeg googlet dette. Men nå blir det ikke mer testing før jeg ser at tanten ikke kommer, den kommer nemlig til samme tid til samme dato hver mnd
klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #106 Skrevet 17. januar 2011 Vi traff på første forsøk vi :-D. Og jeg er 37 år og haug-gammal i denne sammenhengen - så det er lov å håpe Tingerlise&Anton ;-). Dog hadde jeg akkurat abortert så da sier man at det skal være lett å få til rett etterpå, men likevel - krysser fingrene. Bøyer meg forøvrig i støvet over denne oppvisningen i jerndisiplin! :-)
Aeris☆ Skrevet 17. januar 2011 #107 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!!! For en herlig følelse, og jeg håper at spiren klamrer seg fast til dere alle :) Håper på å følge etter dere til 1. trimester etter denne uka er over
Underveis --> Skrevet 17. januar 2011 #108 Skrevet 17. januar 2011 *sitter på hendene* Har noen billigstrimler liggende fra forrige gang (2008). Hm... Er det forresten en utløpsdato på de? Glemt å sjekke :-P Kjenner fortsatt de samme symptomene, men litt svakere kanskje, selv om jeg i morges kjente at det strakk seg no' gæli nedi der. *sukk* Skal forsøke å la være å teste før på onsdag... Tamtidam...
Underveis --> Skrevet 17. januar 2011 #109 Skrevet 17. januar 2011 Jiiises! *smekk på fingra* GRATULERER til alle med positiv test! Hilsen Egoisten som bare klarer å snakke om seg selv *stønn* :-P
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. januar 2011 #110 Skrevet 17. januar 2011 Kommer tanta snart da?? Har hatt syke mensensmerter etter vi hadde litt sengekos på lørdag...lå sikkert en time våken etter sexen pga smerter. Aooo!! Siden det har jeg hatt konstante mensensmerter....PLAGSOMT!!
Aeris☆ Skrevet 17. januar 2011 #111 Skrevet 17. januar 2011 Underveis: Aner ikke om det er noe forbruksdato på tester, står det ikke noe på de da? Jeg har hatt underlige "smerter" i livmoren (tror jeg..) i de siste dagene, akkurat som om det holder på å skje noe.. Har ikke hatt det sånn før, men kan jo bare være at jeg er superfølsom overfor alt av "symptomer" for tiden..
Happy87 Skrevet 17. januar 2011 #112 Skrevet 17. januar 2011 For det første: GRATULERER TIL ALLE MED POSITIV TEST!! Jeg skulle jo ikke kjenne etter noen ting denne pp, men idag kjenner jeg at det skjer ting der nede.. Stikker litt og kjenner at noe skjer.. Har vært helt stille der siden el.. Men har ikke noe utflod idag og det er vel ikke noe bra tegn:/ Var sååå nære å ta en test istad, men klarte å holde meg unna.. Har ikke ikm før søndag eller mandag så er jo altfor tidlig å teste nå uansett.. Virker som om dette kan bli en ikm-uke med masse positive tester så krysser fingrene for alle sammen:)
Lollo83 <3 Skrevet 17. januar 2011 #113 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer masse!!! Så gøy da! Håper jeg kan flytte inn på 1. tri om noen dager også. ikm søndag 23. Kos deg med svangerskapet =)
rose 85 Skrevet 17. januar 2011 #114 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer til alle med positiv test.. Jeg tok en test i stad, og jeg har ikm 20. Jeg tok den på kveldsurin, og jeg så en svak strek på cb.( og den var svak) håper jeg ikke ser syner, så jeg tør ikke å håpe enda før jeg ser en sterk strek, så får ta en i morgen tidlig...
Lollo83 <3 Skrevet 17. januar 2011 #115 Skrevet 17. januar 2011 ojoj.. spennende rose 85! Du får oppdatere oss i morgen! En svak strek er vel en strek.... =)
rose 85 Skrevet 17. januar 2011 #116 Skrevet 17. januar 2011 Takk.. Jeg håper virkelig at jeg ikke ser syner.. Skal gi en oppdatering i morgen..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. januar 2011 #117 Skrevet 17. januar 2011 Hehe, jernvilje og jernvilje, da... Får se hvor lenge jeg holder ut Er jo sykt mange som tester positivt her, skikkelig moro! Gratulerer alle sammen!!! Godt å se at det funka så fort for deg klarernestenikkevente. Selv er jeg nesten 34, så ingen ungdom lenger jeg heller. Sist brukte vi 5 år, så jeg blir mildt sagt overrasket om den skulle sitte på 1. pp... Er jo lov å håpe, da. Får uansett svaret i løpet av en ukes tid. Eller mindre...
Aeris☆ Skrevet 17. januar 2011 #118 Skrevet 17. januar 2011 Så spennende rose 85! Håper jeg ser i morgen når jeg logger på at du har testet positivt Jeg vurderer også å teste i morgentidlig. Har ikke IKM før 20. jeg heller (om jeg har normal syklus denne mnd), men som sagt tidligere så kjenner jeg murringer i livmora som jeg ikke har kjent før.. Vanskelig å sette ord på hvordan det føles ut, men det er akkurat som om noe som strekkes.. Men det kan jo bare være at jeg tolker det på den måten ut i fra ønsketenkning, hehe Nei, huff, skal bli godt å bli ferdig med denne uka for å se hvilket resultat det blir!
Sistegullet Skrevet 17. januar 2011 #119 Skrevet 17. januar 2011 Hei dere! Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt en fantastic følelse jeg håper å kunne oppleve også. Jeg er på 8-9 dpo, hadde positive el tester fredag 7 og lørdag 8. Januar, men negativ søndag morgen 9. Januar. Vi koste OSS både torsdag, fredag og lørdag, så sitter den ikke, så vet ikke jeg første pp, har to barm fra før hvor første satt rett etter p pille slutt, Andre etter 3 p pille slutt og nå er jeg forberedt på det meste. Begynner å bli eldre nå... Ikke hatt noen reel symptomer, bare innbilte kjenner egentlig ingenting ennå. Har allerede testet, bare Tull, men det er Jo endel av spenningen det jenter ! Må Jo bli blendahvitt ether 6 dpo. Jeg bør vel egentlig ikke ha forhåpninger før fredagstesting, men klarer jeg ã vente til det? Helt sikkert ikke kjempespennende å lese om dere, I henhold til statistikken vil 50% få det til ã klaffe, kanskje uke 4 jentene får til 70%? gode ønsker til dere alle!! Håper vi er skikkelige aktive kommende dager, vi trenger det
Sistegullet Skrevet 17. januar 2011 #120 Skrevet 17. januar 2011 Jeg mente uke 3 jentene:) ps, har noen av dere testet negativt dpo 8/9/10 og deretter positivt på12/13?
Mai-baby '08 + en til! Skrevet 18. januar 2011 #121 Skrevet 18. januar 2011 HURRA! Testet positivt i dag, 4 dager før IKM! Da var det nok festeblødning jeg hadde forrige uke:) Gratulerer til alle med positive tester! Ser ut til å være en fin uke dette! Mange som har testet positivt allerede og har troen på at det blir flere som følger oss på 1. trimester! Lykke til alle sammen!
*bikki* Skrevet 18. januar 2011 #122 Skrevet 18. januar 2011 HURRA!!! Litt sterkere strek i dag morges enn den jeg tok i går:) Jeg er 3 dager før IKM. Mannen min er kjempeglad:) Er jo tidlig, så redd jeg skal miste, men må bare prøve å slappe av og glede meg over at jeg er GRAVID :) Flere som har testet i dag? Gratulerer til deg mai-baby forresten :)
rose 85 Skrevet 18. januar 2011 #123 Skrevet 18. januar 2011 Tok 2 tester i dagtidlig på morgenurin. Brukte vanlig cb og en stav fra billigtest... Cb viste negativ, mens den andre var positiv. Og jeg brukte cb i går, og den var da positiv... vet ikke helt hva jeg skal tro... Noen som har opplevd det samme?
Happy87 Skrevet 18. januar 2011 #124 Skrevet 18. januar 2011 Da klarte jeg å holde meg unna testing idag også.. Huff, dette er skikkelig selvpining.. Selv om jeg er ganske sikker på at det ikke klaffet denne pp.. Vi koset oss rundt el, men jeg har så lange sykluser at jeg er redd egget var for gammelt når det slapp (leste om ei anna her inne hvor gyn mente egget var for gammelt pga lange sykuser) Allikevel så er jo alltids håpet der og jeg har kjent stikninger der nede de siste dagene.. Har ikm tidligst på søndag så er jo enda altfor tidlig å teste.. Har satt meg et mål om å ikke teste før fredag og det SKAL jeg klare å holde uansett hvor vanskelig det er.. Til dere som allerede har testet positivt, gratulerer så mye.. Har dere hatt noen symptomer? Hvordan er det med utflod? Er det postivt å ha litt eller er det positivt og ikke ha noe??
lille +gutt Skrevet 18. januar 2011 #125 Skrevet 18. januar 2011 Snart snart er min store dag her, kan ikke vite at jeg har ventet slik på en helt vanlig dag før Det er denne lille rosa blødningen min den 11- 12 som har skylda for dette samt en merkelig graviditetstest som ingen blir kloke på. Har omtrent ikke gjordt annet enn å google hva dette svaret kan bety siden jeg er syk og kun hjemme nå. Men nå er det kun en dag igjen Artig at så mange er blitt gravid denne perioden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå