Happy87 Skrevet 13. januar 2011 #76 Skrevet 13. januar 2011 Så forferdelig uutholdende dette er..Og måtte vente såååå lenge før man får svar.. Og jeg som har ventet over 2mnd på el, så skal det plutselig være tøft og vente "bare" de 14 dagene etter el.. Jaja, må jo si at jeg ikke har store forhåpninger denne pp selv om vi traff på el.. Det var en her inne som sa at eggene hennes kunne være for gamle til å feste seg når hun hadde 48dagers syklus.. Da må jo egget mitt være OVERgammelt med min 80dagers syklus denne pp:(
Lollo83 <3 Skrevet 14. januar 2011 #77 Skrevet 14. januar 2011 Ååååå... det klikker for meg! Nå har jeg selvfølgelig fått omgangssyken og ligger som et slakt på sofaen og fryser :-( Doen er min beste venn, og det er en prøvelse å bevege seg mellom den og sofaen. Huff, måtte bare syte litt.. Er mange på jobben min som har fått det, så ventet liksom på det da, men skulle gjerne vært foruten.
Happy87 Skrevet 14. januar 2011 #78 Skrevet 14. januar 2011 Huff da, det hørtes ikke deilig ut.. Jeg lå rett ut forrige uke med influensa og føler veldig med deg.. Du får ha masse god bedring og så håper jeg du kan få en kraftig opptur nå som ikm-uka vår nærmer seg..
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 14. januar 2011 #79 Skrevet 14. januar 2011 Tror jeg hører til her jeg osgå.. Har hatt litt ustabile syklyser, men tror jeg har ikm rundt 21.. Men tror ikke det har klaffet denne måneden. jeg har hatt småblødninger siden el og tror derfor ikke kroppen min har stabilisert seg etter p-pille slutt. Får bare prøve å smøre meg med tålmodighet. ;P Lettet sagt enn gjort.. ;P
Aeris☆ Skrevet 15. januar 2011 #80 Skrevet 15. januar 2011 Huff, jeg tror jeg brygger på influensa :/ Starta på onsdag med å være kvalm, også torsdag, mens i går begynte jeg å få vondt i halsen å bli tett i nesa.. Og i dag er det bare værre :/ blæh..
Underveis --> Skrevet 15. januar 2011 #81 Skrevet 15. januar 2011 Omgangssjuke er no' dritt ;-) Her går det i snørr og slim, hoste og begynnende bihulebetennelse. Kjente meg overhysterisk da jeg tok Mucron (et vidunerlig preparat fra Storbritania med Otrivin og paracet i kombinasjon som pille) i tilfelle jeg skulle være gravid. Måtte faktisk google det for å se hvorfor det stod på pakningen at gravide ikke skulle ta det :-P Kjenner at bihulene mine hadde bruk for det. Gud som det sprengte! Ellers er jeg jo på symptomjakt. Synes det strekker og knyter seg stadig vekk her nå. Kjennes ut som om mensen kommer også. Hadde det slik ved forrige graviditet også, så jeg håper jo i det lengste :-P Skummelt å håpe. Kommer nok til å bli skuffet om den ikke sitter nå ja!
Aeris☆ Skrevet 15. januar 2011 #82 Skrevet 15. januar 2011 Jeg sitter her med sprengt for øre og tørr i halsen nå! Kjempedigg..! jeg å begynner å "gå" på symptomjakt. Tolker jo nesten alt som skjer med kroppen som symptomer, hehe! Men jeg skal ikke teste meg før neste helg. Vet ikke helt når IKM er, så derfor drøyer jeg til det lengste. Går jeg ut i fra 28 dagers syklus så faller IKM rundt den 20.jan, men det tror jeg neppe den gjør. Tror ikke spiren sitter nå, iom at det er 1pp, men det hadde jo vært kjekt Er det mange som vurderer å ha pause i prøvingen så man ikke får barn så sent på året, og det ikke går nå?
a'Nöel Skrevet 16. januar 2011 #83 Skrevet 16. januar 2011 ☆Aeris☆: Jeg har vært inne på tanken faktisk, men har ikke luftet tankene for mannen.. Som dere nå sikkert skjønner, ble det ikke noe denne pp'en heller, så da går vi videre til 3.pp om noen dager.. Igår, en uke før beregnet IKM (klusser litt med IKM-datoene siden mensen tydeligvis IKKE har blitt regelmessig) fikk jeg mensen.. Utrolig kjedelig kan du si! Menmen, slapper mer og mer av for hver pp som går merker jeg, så når mensen er over, får vi ha sex når vi har lyst, så sitter spiren når den vil.. OM vi ikke kutter prøvingen et par måneder.. Får ta en prat med mannen idag tenker jeg:) Masse lykke til alle dere andre med IKM neste uke iallefall! Håper mange sitter med positive tester;) Klem:)
babydrømmer84 Skrevet 16. januar 2011 #84 Skrevet 16. januar 2011 Hallo jenter:) slenger meg inn i skravletråden her.. Er i en litt forvirrende situasjon denne pp. IKM er egentlig neste torsdag,men på torsdags kvelden som var nå kom det litt blod på papiret når jeg tørket.På fredag og igår var det som normal blødning(hadde også menssmerter,spes på fredag),men nå er det bare litt brunt blod som på slutten av mens igjen. Tenker jo først festeblødning(for å se det fra den positive siden;),men blir jo også fryktlig forvirra da når det aldri har skjedd før:-S Har søkt og lest på nettet og står jo at det er veldig individuelt hvordan er festeblødning "ser ut",så er jo lov å håpe at det faktisk var en festeblødning;) Noen med erfaringer eller tanker om det?? Masse lykke til med testingen som venter neste uke alle der ute..SPENNENDE,wiii!!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 16. januar 2011 #85 Skrevet 16. januar 2011 Heihei, tror jeg og hører til her, siden EL ble forskjøvet etter jeg missta i kjemisk Jeg har fått ganske høy temp nå da, så vi får se..
Lollo83 <3 Skrevet 16. januar 2011 #86 Skrevet 16. januar 2011 Det var heldigvis bare en dag med spysyken for min del. Overlykkelig da jeg våknet i går og klarte å holde på alt jeg både spiste og drakk! Hurra!! =) Føler med dere som er på vei til å bli syke. Det er noe drit. Merker jeg er litt på symptomjakt jeg og, selv om det egentlig ikke er noen her. Bare litt murringer i magen, men det har jeg pleid å ha mellom el og ikm. Ellers kan det jo og være litt "etterdønninger" etter spysyken... Ang. å pause i prøvingen for ikke å få barn født seint på året, så kommer ikke det til å skje hos oss. Ser ikke helt "problemet". Har søsken som er født seint på året selv, og ingen av de har hengt etter med noe i forhold til andre født tidligere på året. Så her blir det ingen pause. Men både jeg og mannen er innstilt på at det ikke blir flere pp på oss da... hehe.. evige optimister Velkommen til tråden, storesmurf&lillesmurf!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 16. januar 2011 #87 Skrevet 16. januar 2011 Hei jenter! Hører visst til her inne jeg! Nå er vi i gang med prøvinga på nr to! Er veldig spent på om det går like raskt denne gang som sist? Da hadde vi kun 2 pp. *spent* Lillegutt er 17 mnd, så føler oss klar til en liten til! Spennende denne perioden, og krysser fingrene for at alt klaffer! Når tester dere? Noen som allerede har testa? Har IKM ca den 21 tror jeg!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 16. januar 2011 #88 Skrevet 16. januar 2011 Er selvfølgelig aaaltfor tidlig å kjenne etter symptomer, men regner med det er flere som meg her inne (ellers hadde vi kanskje ikke hengt her på bim, hehe). Så, hvilke symptomer TROR dere at dere kanskje, kanskje kjenner? Har følt litt på: Ekstra trøtt, humørsvingninger (kan absolutt ha sammenheng med at jeg er spent på om det blir resultat), metallsmak i munnen (kjente ingenting før jeg kom på at jeg skulle kjenne etter...), veldig tissetrengt, muligens litt småkvalm innimellom, bittelitt brystspreng... Sånn totalt sett føler jeg vel egentlig ikke at det er så veldig annerledes enn ellers, men det er utrolig hva man kan kjenne bare man fokuserer veldig hardt :-) Flere som er på symptomjakt, og hva "kjenner" dere evt.?
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 17. januar 2011 #89 Skrevet 17. januar 2011 ikm den 20 positiv test i 2 dager nå =)) da flytter jeg sakte inn til 1 trimester =))) lykke til alle sammen:)))
*bikki* Skrevet 17. januar 2011 #90 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye "gulljenta mi <3" !!!! Jeg tok en test nå nettopp, altså ikke morgenurin. Fikk et innfall om jeg bare måtte gjøre det, hehe:) Har IKM på fredag... Fikk en veldig svak strek.... hm... veldig spent.. Det sies jo at en strek er en strek.... Skal ta ny test i morgen tidlig tenker jeg:) Andre som har begynt testingen?
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 17. januar 2011 #91 Skrevet 17. januar 2011 takk takk en strek er en strek så da tror jeg nok at det er en liten spire hos deg å ja hvisker gratulerer til deg du må si ifrs etter du har testet i mårra da
lille +gutt Skrevet 17. januar 2011 #92 Skrevet 17. januar 2011 æ får bare prikka æ Begynn å lure på om den e noe særlig denne testen min, blir vel clear blue i morra.
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 17. januar 2011 #93 Skrevet 17. januar 2011 hmmm hehe det va litt rart ja... aldri hørt om før... åssen tester er det du bruker da ?
lille +gutt Skrevet 17. januar 2011 #94 Skrevet 17. januar 2011 Noen billige tester som heter WH accu test. Testan e kjempe flott i grunn men e usikker på resultatan. Men får bare vent å se
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 17. januar 2011 #95 Skrevet 17. januar 2011 du får ha lykke til da så får du gi beskjed etter du har testet igjen
klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #97 Skrevet 17. januar 2011 Vel, jeg har blitt fullstendig testoman, så jeg startet 7 dpo hehe... og har brent av sikkert 20 billigstrips siden da. Men i går - 12 dpo - så testet jeg plutselig positivt på morgenen. Dette på aller første forsøk etter medisinsk abort i uke 14 i november, så jeg ble ganske overrasket! Jeg måtte ta 4 tester til for å bekrefte det for meg selv - alle var positive hehe. Svake streker, men de kom innen 1 minutt og ble så gradvis sterkere. Lykke til alle sammen, måtte dere komme etter!
klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #99 Skrevet 17. januar 2011 days past ovluation = dager etter eggløsning :-D. Jeg skal vel egentlig ha mensen på onsdag, dvs.at jeg testet positivt første gang 3 dager før forventet mens (IKM).
lille +gutt Skrevet 17. januar 2011 #100 Skrevet 17. januar 2011 Ja va det æ tenkte det måtte bety, bra man lære noe nytt hver dag Har du noen tester å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå