Gå til innhold

Skravletråd for IKM uke 3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg og ville testet, men det er jo en del dager til din ikm da, så stor sannsynlighet for at den blir negativ... Jeg har ikm 23, og her skal det visst være fest nå til helgen. Så da blir det alkoholfri vin på vanlig flaske for min del. ;) litt lureri må til! Tror ikke jeg kommer til å ta noe test før ikm denne gangen... Svidde av hele beholdningen min i forrige pp, så nå er jeg litt på sparingen. SAtser på at 5 pp som jeg er i nå, blir den siste!

Aeris: Så bra din sambo er glad for prøving da! Det er kjempespennede å ha hemmeligheten sammen, og enda mer spennende blir det når det blir 2 streker på g-testen! Hvilken pp er du i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lollo83:

Vi er i 1pp enda, så det er spennende å se om det klaffer. Har ikke store forhåpninger enda, men det hadde jo vært fantastisk om det ikke tok alt for mange pp. :) Gleder meg til den dagen det blir 2 streker på testen ja! :)

Hvilken pp er du i da?

Skrevet

Så det sto litt lengre opp her nå ;)

Håper det klaffer for dere også da! Dere har holdt på en del lengre enn oss da! Blir spennende å se!

Tror vi har ikm på samme dag, har også slitt med uregelmessige sykluser, så det kan variere en uke nesten. Blir spennede å følge med! :)

Skrevet

Hvis egget mitt har sluppet så har jeg ikm en eller annen gang i helga uke 3.. Har tenkt å prøve å holde meg med testingen vertfall til fredag 21.jan.. Er så redd for kjemisk graviditet og blir så skuffet hvis jeg får mens etter en eventuelt svak strek.. Har ikke opplevd det før, men har lest om flere her som har opplevd det.. Vet ikke helt hvilke forhåpninger jeg har denne pp.. Er nå mest usikker på om egget har sluppet..Er tom for el-tester så får ikke testet noe mer heller.. Jaja, jeg krysser fingrene for det beste...

Skrevet

Ja, jeg tenker at jeg må ta en test lørdag morgen. Er den positiv blir jeg superglad og jeg får lure meg unna alt som heter alkohol. Er den negativ, er det jo fremdeles en sjanse for at jeg er gravid, så da må jeg være forsiktig. Jeg nipper litt til glasset, og får min bedre halvdel til å ta noen slurker av glasset mitt i smul innimellom ;) Har virkelig troen denne PP:) Tror jeg har hatt festeblødning... Noen av dere som har det i disse dager??? =)

Skrevet

Høres fornuftig ut dette ja! Håper du får positiv test med en gang :)

Skrevet

Var veldig lite aktivitet her nå damer;) Kanskje vi ikke er så mange her inne?? Ellers så kjente jeg det røsket hardt i eggstokkene mine istad.. Hvis det var egget som løsnet så hører jeg egentlig ikke til her inne, men håper virkelig egget løsnet tidligere, uansett så holder jeg meg her inne.. Ellers så håper jeg dere får en fin venteuke og så håper jeg at det blir mange positive tester neste uke!!!!

Skrevet

Jeg er kjempeøm i magen! Kjenner stikkinger inne i skjeden av og til.. Er 7 dager til IKM.. Vet ikke om det er et godt tegn jeg? Anyone? :-)

Skrevet

Hva mener dere med at dere er "øm" i magen? Hos meg, når jeg har eggløsning kjennes det ut som milde menssmerter. Er det slike smerter dere mener? :P

Skrevet

Jeg har iallefall ikke smerter som kjennes ut som menssmerter. Når jeg klemmer nederst på magen, så er jeg veldig øm. Litt vanskelig å forklare hvordan det føles :-P

Skrevet

har dere trua jenter? På at dette kan bli deres måned? Har dere merket noe annerledes, eller er alt som før? Jeg er så usikker, synes det er en hel evighet til jeg kan begynne å teste, og er forberedt på negativ test..:/

Skrevet

Håper alltid at det er min måned (eller min og mannens måned da... :)) Foreløpig er alt som normalt her, enda 1,5 uke til ikm 23. jan så testingen blir utsatt foreløpig.. Er egentlig forberedt på negativ test jeg også. Skal prøve å holde meg lengst mulig med testing, så jeg ikke svir av hele beholdningen før jeg evt får en positiv. Noen som har begynt testingen?

Skrevet

Jeg venter så lenge jeg klarer før jeg tester.. Siden el-testene mine enda ikke var negative på søndag så har jeg nok veldig sein ikm..Her skal det ikke testes før fredag 21. vertfall og jeg har ikke tenkt å kjenne etter symptomer heller.. Ble så lurt sist pp og kan ikke akkurat si jeg har så høye forhåpninger denne pp heller:(

Ønsker oss alle sammen lykke til og håper det er en spire i magen til dere alle:)

Skrevet

Jeg har ikke begynt testingen. Tenkte ikke å begynne før til neste helg! Med tanke på uregelmessige sykluser så kan IKM drøye til uke 4, så er tidlig for meg å teste enda! Siste syklus varte i 38 dager, så jeg kan like gjerne ha EL nå :P Bruker ikke EL-tester iom at det er 1pp. Kommer nok til å gjøre det om det drøyer til mange pp!

Skjønner ikke hvordan dere klarer å holde mote oppe dere som har holdt på pp etter pp! Jeg beundrer dere virkelig, og jeg håper at spiren setter seg for dere i denne mnd :)

Skrevet

Hører til her jeg også. EL på lørdag som var. Håper det har klaffet denne gangen. Når jeg tørket meg etter dobesøk i dag var det bittelitt rosa utflod. Kan det være festeblødning? Noen med erfaring?

Håper og håper...

Skrevet

Jeg hadde også noe jeg tror har vært festeblødning (mørk utflod her) ca 4-5 dager etter EL. IKM 21.jan.... Spennende!

Krysser fingrene for oss:)

Skrevet

Bikki, ja spennende! Vi får håpe det er et godt tegn!

IKM 22. jan her, så det blir en interessant uke neste uke:)

Lykke til! Krysser fingra for oss og alle andre neste uke!

Skrevet

Dersom man prøver pp etter pp så blir man selvfølgelig frustrert, men man har liksom ikke noe valg. De første par årene er man veeeldig fokusert på graviditet, men etter hvert lærer man seg å leve med det. Vi prøvde i 5 år sist, og det var nesten bare tilfeldig at jeg testet, hadde jo mer eller mindre gitt opp håpet. Gleden var imidlertid ubeskrivelig da testen var positiv :-) Kunne nesten ikke tro det... Håper på mer forgang nå.

Skrevet

Jeg hører også til her, ikm 19 januar, er i vår 3pp... Håper dette er mnd til oss alle!!! :) :) :)

Skrevet

Er også med i denne gjengen. Hadde el rundt 5. januar, men er tester ikke så er litt usikker. Har hatt rimelig stabile sykluser op 28 dager +/- en dag. Skal ha truffet godt med sengehyggen, så er jo litt spent ;-) Kjente at el var over den 9. men disse el- smertene trenger jo ikke viser når el virkelig er. Klarte selvfølgelig ikke å dy meg og blåste av en test her nettopp. Blendahvitt ;-)

Har hatt "spenninger" i livmora, men ellers ingen symptomer annet enn at jeg har innbilt meg at bekkenplagene har vært litt mer fremtredende enn vanlig (er overhode ikke plaget av de til hverdags). Har liksom ikke trua på at det har skjedd noe, men så håper jeg selvfølgelig på at jeg tar feil ;-) Ikm blir vel da rundt den 19.

Skrevet

Skal du teste eller venter du til ikm? :)

Skrevet

Tok jo en nå, men den var jo altså blendahvit ;-) Tror jeg venter til ikm da. Kanskje helt til helga igjen, om mensen ikke har kommet, da. Skal på fest, så greit å vite da ;-)

Skrevet

Sitter på skolen nå med uutholdelige menssmerter! :-( tviler på at det blir positiv test denne pp! ;-( har ikm på tirsdag..

Noen som har opplevd å hatt luft i musa? Høres merkelig ut, men når jeg var på do i stad, så blafra det ut luft. Sorry at det blir litt detaljert! :-)

Skrevet

Sitter på skolen nå med uutholdelige menssmerter! :-( tviler på at det blir positiv test denne pp! ;-( har ikm på tirsdag..

Noen som har opplevd å hatt luft i musa? Høres merkelig ut, men når jeg var på do i stad, så blafra det ut luft. Sorry at det blir litt detaljert! :-)

Skrevet

Er sikkert for tidlig å teste nå:) ja greit å ta en test til før du skal på fest ja:-) hååååper den holder seg unna!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...