mamsien Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Våknet i morges med kraftige menssmerter i ryggen og magen. Stod opp etter en stund og ser da at bindet jeg sov med er rødt av blod (ikke veldig mye).Men har ikke blødd noe mer. Har fortsatt kraftige menssmerter men det er ikke utholdelig vondt og tror ikke det er noe regelmessig mønster. Mer vondt hele tiden også blir det enda vondere innimellom. Noen som har vært borti noe lignende? Kan dette være det de kaller tegningsblødning?
Galskapens overhode Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 høres veldig ut som mine modningsrier..(som jeg hadde med de to første) Og blodet kan være tegningsblødning ja. Er du usikker og føler for en sjekk, så er det bare å ringe føden.. MASSE LYKKE TIL!
Trultemor73 Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Høres akkurat ut som det jeg hadde ved fødsel nr. 2, og det var tegnblødning. Det startet slik på morgenen, ved 7-8 tiden og nurket mitt ble født 01.19. Skal se det blir nyttårsbaby på deg. Masse lykke til.
mamsien Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 Du hadde rett trultemor :-) Lille prinsen kom til verden 1/1-11 kl 0207. Lykke til hvis du ikke har født enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå