Gå til innhold

Uke 21 - fremdeles ikke kjent noe liv...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er jo så individuellt når man kjenner liv.

har du kjent litt sånn "luft i magen" følelse kan det være babyen?!

som førstegangs er det vanskelig å vite hva å kjenne etter.

men er du bekymret, så snakk med jordmor. snakk med henne en gang for mye enn en gang for lite!

( er selv andregangs)

Hei :) Da jeg var gravid med nr 1 kjente jeg ikke noe liv før uke 23/24. Men, da kjente jeg brått skikkelig masse liv også.

Var ganske rart å ikke å ha kjent et eneste dytt eller spark den ene dagen, mens den neste så spratt magen i alle kanter :)

Husker jeg var bekymret jeg også siden "alle" kjente liv mange uker før meg, men fikk jo høre hjertelyd hos jordmor og lege (den gangen var det mange flere svangerskapskontroller) så det hjalp jo på :)

Jeg begynte å kjenne liv rundt uke 18 tror eg. Men da la jeg god viljen til ;-) Det kan ha litt med hvor morkaken er plassert osv.

Prøv å drikk noe søtt før du legger deg. Da kan det være du kjenner lille minien :)

og det kan godt være du har kjent liv men at du ikke vet at det er det du kjenner. Jeg er også første gangsf. :)

Jeg er i uke 18. Var på ordinær ul i dag, og har morkaken forran. Jordmor sa til meg at jeg ikke skal bekymre meg noenting om jeg ikke kjenner noe før om 5 uker, dvs uke 23.

Vet du om du har morkaken forran? Ellers kan det jo hende at du kjenner det men at du ikke tolker det som babyen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...