Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 31. desember 2010 #1 Skrevet 31. desember 2010 Vi må nok kjøpe søskenvogn.. Vi har en gutt på snart 15 mnd, og han vil være 21 mnd når nestemann kommer.. Men jeg er veldig usikker på hvilken søskenvogn vi skal kjøpe, og om vi skal kjøpe ny eller brukt. Vil helst ha en vogn der man kan få tak i hardbag til babyen. Og at ryggen kan legges helt ned, slik at det er behagelig å sove i sportsdelen. Tar veldig gjerne i mot tips fra dere som skal kjøpa, og dere som allerede har kjøpt/prøvd søsken vogn
Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 31. desember 2010 #2 Skrevet 31. desember 2010 Det kommer litt an på hva dere skal bruke den til, og hvordan dere bor. Skal den inn/ut av bil mye? Til/fra bhg? Ut på tur i skogen eller bare i byen? Vil anbefale en med gode, store lufthjul om det er litt ulendt terreng. Ville kjøpt brukt om du ønsker en av de dyrere variantene, evt ny og rimeligere modell. Kommer litt an på hvor mye du er intr å legge i en slik vogn. Noen bruker vogna mye, og da er det ok å legge inn litt mer, mens noen ender opp med å selge den nesten ubrukt.. Vi har Phil&Teds, er superfornøyd til vårt bruk, men den er ikke ideell dersom eldstemann skal sove i den samitidg som bebisen er oppi. Så ville nok valgt en "dobbel" variant, f.eks tfk twinner tvist, easywalker double eller mountain buggy double. Alle tre fås med hardbag til minsten. De to første har separate kalesjer, på mb vet jeg ikke. Alle er relativt dyre så her er det penger å spare på brukt. Evt billigere varianter finnes fra Carena og GT safari, men vet ikke om de har hardbag. Lykke til!
Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 Legger til; svigerinne har hatt mountain buggy til sine tvillinger, var kjempefornøyd og brukte den i over 4 år uten større problemer. Solgte den brukt for en god pris.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Jeg skal ha denne:) Dattera mi er 2 år og 4 mnd når neste kommer, og jeg mener hardbag er et must, så denne var perfekt:) http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=507008&b_kid=490306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå