Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 31.12.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste dagen i dette året:)) selv har jeg termin 1 jan, så kan si at i morgen så skal jeg gjøre alt jeg kan av kjerringråd for å få igang fødselen!!! ;))) vil helst slippe å ligge på sykehuset på nyttårsaften, så håper ikke at det skjer noe i løpet av dagen!!

Hvordan ligger dere ann??? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Se der, da var jeg nede på tre dager :) Nedtellingen går fort nå!

Lykke til, kajamor, håper du får oppfylt ønsket og går over til neste år :D

Skrevet

20 dager igjen til termin :) håper hun melder sin ankomst litt før tiden :-)

Skrevet

6 dager igjen:)

Har ikke sett snurten av slimproppen enda, så håper det er et tegn på at jeg holder ut over nyttår:)

Skrevet

82 hele dager igjen, håper tiden vil gå fort, men tviler... Skal gjøre mitt beste ihvertfall :-)

Lykke til dere som går ett nervepirrende døgn i møte, håper dere får på "rettsiden" av året ;-) Start nå ikke for tidlig med alt av kjerringråd, må jo være litt kjedelig å få 5 minutter før klokka 12.. Dra heller med mannen på en kraftig elskovsrunde litt før klokka 12 og sats på at det holder, hjalp på meg første gangen :-)

Skrevet

14 dager her til ks. Wohooo :)

Skrevet

6 dager over, og håper det drøyer noen timer til nå slik at det blir januarbarn. :)

Skrevet

25 dager igjen til UL termin, 15 til menstermin! Vi venter i spenning! Er egentlig godt forberedt på at det også kan bli februarbarn, men kan ikke si jeg håper å det:-)

Skrevet

23 dager igjen til termin:)

Førstemann ble født på nyttårsaften, så i dag skal vi feire 3 års dag:)

Skrevet

26 dager til UL termin.. 16 dager til menstermin..

Jeg er KLAR!! Kl 23 i kveld kan jeg fint sitte klar med fødebag og reise på sykehuset (har ikke hatt styrtfødsler før med 3 døgn og 31 timer)

Skrevet

29 dager igjen, og sliter med en influensa som ikke helt vil slippe taket. Har vert frisk hele svangerskapet, og måtte selfølgelig klare å bli smittet no på slutten. Er egentlig lykkelig for at jeg fikk det no og ikke rundt termin. :)

Skrevet

Ul termin i morgen og menstermin på søndag :)

Løper får å sjekke modenhet i dag :)

Skrevet

18 dager til termin :D

Skrevet

35 dager igjen her! men det kan visst kjennes ut som det er noe modning på gang ;) hehe. håper han kommer om ikke alt for mange dager :)

Skrevet

26 dager igjen! Juhuuuu!

Skrevet

10 dager igjen til termin:) Jeg håper babyen kommer litt før termin:)

Skrevet

22 dager igjen......jippi fødeklar i morgen og ekstra ul om 6 dager spennende.

Skrevet

85 dager igjen. Endelig 3.trimester ! :)

Skrevet

Samme her! Termin i morgen!

Ingen tegn på at noe er i gang, så med mindre det skulle bli styrtfødsel sånn plutselig, så blir det januarbarn her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...