Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Klør sånn på kroppen og lurer på om det kan være en bivirkning.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det merket jeg ikke noe til, men det er ikke usannsynlig. Jeg fikk kjempepupper, masse kviser og masse vann i kroppen. For noe forbanna dritt!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg fikk mange bivirkninger av dem! Jeg var svimmel hele tiden, besvimte og var borte i 15min på det lengste.. Jeg fallt sammen over alt, på do på bussen osv! Det var helt forferdligt, dette begynte da jeg hadde gått på dem i ca 1-2 mnd. Jeg gikk på dem i nesten 2år, og da jeg gikk til helsesøster og ville ha resept ble hun nesten sinna pga jeg gikk på de pillene! Hun sa di var farlige osv, pga det er VI som er prøvekaninene. Jeg fikk prøve et nytt merke p-piller og ALT av bivirkninger, besviminga og svimmelheten forsvant med en gang. Jeg hadde også mye hodeverk på den tiden som jeg misstenker var også pga dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå