Gå til innhold

Flere som har hatt noe lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+2. Har skikkelig vonde tak som kommer i både mage og korsrygg. Til tider en nummen følelse i korsrygg. Igår kveld var det grønn,slimete og tykk gugge (som snørr)(beklager ekle opplysninger) på papiret etter et dobesøk, men idag var det ingenting.

Kan jeg gå mot fødsel?

Hvordan gikk det med dere etter noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres mistenkelig ut som rier, og at det var slimproppen som gikk i går.. Ring føden du.

Skrevet

modningsrier og slimproppen som gikk kanskje? Den kan jo gå mange uker før fødsel. Når den har gått her så har det sett ut som en skikkelig stor snørrklyse. Modningsrier kan komme regelmessig og er som vonde kynnere med smerter baki ryggen.

Jeg hadde nok ringt føden for å høre hva de sier. Kanskje best om de bestemmer om du skal komme inn på en kontroll eller ikke.

Skrevet

Hm, trodde kanskje ikke den var som en tykk snørrklyse :P Er 2.gangs, så da jeg gikk med nr 1 så slimproppen ut som blankt snørr med litt blodspor :P

Egentlig håper jeg på fødsel i nærmeste fremtid, men helst ikke før vi kommer til januar!

Baby har fått lungemodning og ligger 1-2 uker foran det jeg egentlig er, så det går jo bra om han kommer om noen dager!

Jeg er spent :D

Mrs Bad--> TALLpregnant: Hvor lang tid etter at slimproppen gikk fødte du?

Skrevet

Gikk 3 uker med meg. Fødte dagen etter termin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...