Gå til innhold

krisehjelp søkes...koker grøt til riskremen i morra

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk reddet den tror jeg, ble brent i bunnen, men ikke noe av grøten er bitt brun.

har kokt den opp, for den skal stå over natten, og skal ha den i morra, så får bare denne ene natten på meg.

fikk byttet gryte så fort jeg kjente det luktet.

men så er det det store spørs da....kommer grøten til å smake brent? når jeg har laget den ferdig? kan jo ikke ha brent riskrem...usjjjj....

Skrevet

smak på den, så finner du ut det !

Skrevet

går sikkert greit hvis du tar det ut av gryten med engaNG.

Brenner alltid litt i bunn når jeg lager grøt, ikke fått en klage enda. :-)

Skrevet

Du bør seriøst smake på den. Blir den brent, er det ofte litt smak på...

Skrevet

visst den ikkje smake brent no, så e det liten sjangs for at det skal smake svidd i mårra, i hvertfall ikkje vesst du har bytta kjele...:)

Skrevet

ok, var det jeg trodde at jeg kunne gjøre...smaker på den nå, og er det ingen brent smak, burde det vel gå greit...

søren asså, sto ved gryta hele tiden, men kanskje litt vel sterk varme :-/

Skrevet

Haha dette må være årets dummeste innlegg....

Det hadde tatt deg to sekunder å smake på grøten istedet for å spørre her, ingen her inne kan gi deg svaret på dette. Noen ganger er det brent smak på hele, andre ganger ikke.

Er du litt trett kanskje?

Skrevet

Uansett så må ikke grøte stå over natten for å bli bra.

Vi har alltid grøt på formiddagen på julaften. Restene bruker jeg til riskrem senere på dagen. Det viktigste er at grøte er kald.

Skrevet

jeg har iallefall ikke tid i morra tidlig å lage grøten, det kan jeg bare glemme, med 3 unger opp, og som skal bort rundt kl 12.

godt du kunne få deg en god latter da, en annen en her inne...selv om jeg ikke synes det er så veldig morsomt....og jeg viste jo det da, at jeg kunne smake på den, men viste ikke om det ville bli noe annet når det ble kald, og blandet med fløte,var jo ikke noe i den grøten som var brent...men men...kan vel ikke forlange at noen skal kunne tenke litt noen ganger...

HI

Skrevet

haha nå ler jeg enda mer. trur du det plutselig blir brent smak fordi du blander den med fløte? seriøst?

Smaker det ikke brent når du smaker på den første gang, smaker det vel ikke mere brent om du blander den ut. hehe hvem var det som ikke tenkte sa du?

hihihi

Skrevet

dust...du skjønte ikke stort av det jeg skrev, men men...

Skrevet

hehe måtte vise innlegget til flere. Vi ler godt alle sammen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...