♥ Smurfen ♥ Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Heisann, det er såvidt jeg orker å sitte her og skrive, har så vondt i hodet at jeg vil gråte, det kom nå sånn plutselig... Jeg hadde vondt tidligere idag men tok meg paracet og ble bedre, men nå er det plutselig skikkelig migrene.. Kvalm er jeg også.. bør jeg ringe føden eller? svangerskapsforgiftning skal jo ikke komme før uke 20 da og jeg vil ikke være en som ringer inn for den minste ting men jeg er fryktelig dårlig nå.. hva syns dere?
pusugle Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Sjekk med legen din i hvertfall!. Du trenger vel sikkert uansett en sykemelding? Har hørt at det ikke er så bra å ta paracet, det var mulig det kunne påvirke testiklene hvis det er en gutt eller noe sånt. Men tror ikke det er noe stort problem, så man kan jo ta det når man trenger det. (Og Ibux er visst større problem) Kan jo uansett være et godt påskudd for å få sjekket ut hva det kan være at du ønsker å ta minst mulig smertestillende... Jeg har også hatt mye hodepine i det siste (er i uke 17 nå), men ikke så vondt som migrene. Men det er kjipt nok når man prøver å unngå smertestillende. Jeg prøver å spise og drikke og sove (har vært 50% sykemeldt, så jeg har kunnet bli i sengen de dagene det er for plagsomt), og hittil har det gått over av seg selv etter en dag eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå