Gå til innhold

blødninger i over 3 uker nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt blødninger i over 3 uker nå, trur jeg snart er i uke 11. Blør ikke masse, og det skifter fra å være klart blod til brunlig utflod. Har snakket med legen min, som trur det det kan være et blodkar som ligger kinki til, eller hormonene.

Skal til tili ul, men ikke pga blødningene. Jeg ble gravid rett etter uttaking av spiral, så fikk ikke mens. Veit derfor ikke helt hvor langt jeg er på vei. Legen mente at dette var eneste grunn jeg fikk tili ul.

noen som har vært opplevd dette?

hadde ingen blødninger i mitt forje svangerskap

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt blødninger i snart 3 uker. Jeg ringte legen med en gang det begynte og kom rett inn til UL. Til mandag skal jeg på tredje UL etter at blødningene begynte. (Jeg har tidvis hatt ganske kraftig blødning og smerter i mage/rygg). Jeg har ikke hatt noen blødninger i mine to tidligere svangerskap, men selv om jeg nå var sikker på at jeg hadde mistet så er det fortsatt en liten spire inni der med hjerte som banker :) Så selv om man har blødninger så kan det gå bra, men jeg ville absolutt fått UL for å sjekke at alt er greit :) Faren er ikke helt over her enda, det var endel blod i livmora ved sist UL, men vi krysser fingrene :) Jeg er nå i uke 9.

Skrevet

Jeg blødde i nesten 2 måneder fra uke 9 i mitt forrige svangerskap, fikk beskjed da jeg kom inn på sykehuset første gang at jeg måtte regne med at dette ikke gikk. Men det viste seg at jeg hadde foranliggebde morkake, som forårsaket blødningene! Så det kan gå helt fint, jeg blødde mye;) lykke til- få ul så fort du kan!

Skrevet

Jeg hadde brun utflod/lyyyyys rosa blod i 3 uker fra uke 4 til 7. Det var en blødning fra livmorhalsen. Altså ikke farlig for babyen. Rart du ikke får ul syns jeg. Jeg bestilte privat ultralyd jeg da, for å vite at alt var bra, men hadde nok fått med en gang om jeg hadde snakket med legen. Som regel hvis det f eks er en SA så tar det seg nokså fort opp og blir mye blod sammen med smerter.

Skrevet

i dag fikk jeg kranglet meg til en ul, og fikk dommen jeg fryktet. Min lille spire hadde gitt opp for 2 uker siden, 10 uker på vei:(

lykke til alle sammen

Skrevet

Det var trist å høre :(

Det må være skikkelig ille å oppleve,og håper du kommer tilbake sterkere enn noen sinne :)

Lykke til videre og ta vare på deg selv c'',)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...