:o) :o) :o) Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 ...til 2011 jenter!!! Hold ut!!! Masse vonde tak i ryggen her, så har sittet i ro i godstolen i hele kveld, og her har jeg tenkt å bli til over midnatt i morgen.. hehe..
:o) :o) :o) Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2010 Hahaha... eeeh... 26 timer f.eks???
mor til en stor og liten Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Ja nå er det bare å klipe igjen! Jeg har hatt skikkelige harde kynnere (går det an?) hele dagen og sitter godt resten av kvelden. Lagde litt taco i kveldinga med jalapeno...kanskje ikke rette kvelden med sterk mat....men kom på det når jeg hadde spist meg stappmett:P Skal se at jeg før 23:55 i morgen:(
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 du må nok ta en titt på klokka igjen,for 14 timer????????? isåfall går min himla feil.........lykke til uansett
aprilb Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Planen er å sitte i ro og puste seg gjennom hele morgendagen. Er fem dager på overtid og har forferdelige(!) kynnere - men vi skal klare det! he he Lykke til dere
:o) :o) :o) Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2010 Hehe.... Ja, merket etter at jeg hadde skrevet innlegget at jeg hadde vært litt ivrig med den der nedtellingen av timene..
mulle-mamma Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 snart gått bra gjennom natta nå (bortsett fra litt søvnmangel) - så da er det bare å knipe igjen til i kveld så blir det nyttårsbarn på oss.
KmammaK Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Samma her...! Nå gadd jeg ikke ligge å se ut i luften å tenke på timene mer... Har virkelig aldri vært så oppsatt på å få overstått nyttår gitt...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå