Gå til innhold

14 timer igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til 2011 jenter!!! Hold ut!!! :)

Masse vonde tak i ryggen her, så har sittet i ro i godstolen i hele kveld, og her har jeg tenkt å bli til over midnatt i morgen.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha... eeeh... 26 timer f.eks???

Skrevet

Ja nå er det bare å klipe igjen!

Jeg har hatt skikkelige harde kynnere (går det an?) hele dagen og sitter godt resten av kvelden.

Lagde litt taco i kveldinga med jalapeno...kanskje ikke rette kvelden med sterk mat....men kom på det når jeg hadde spist meg stappmett:P

Skal se at jeg før 23:55 i morgen:(

Skrevet

du må nok ta en titt på klokka igjen,for 14 timer????????? isåfall går min himla feil.........lykke til uansett :)

Skrevet

Planen er å sitte i ro og puste seg gjennom hele morgendagen. Er fem dager på overtid og har forferdelige(!) kynnere - men vi skal klare det! he he :)

Lykke til dere

Skrevet

Hehe.... Ja, merket etter at jeg hadde skrevet innlegget at jeg hadde vært litt ivrig med den der nedtellingen av timene..;)

Skrevet

snart gått bra gjennom natta nå (bortsett fra litt søvnmangel) - så da er det bare å knipe igjen til i kveld så blir det nyttårsbarn på oss. :)

Skrevet

Samma her...! Nå gadd jeg ikke ligge å se ut i luften å tenke på timene mer... Har virkelig aldri vært så oppsatt på å få overstått nyttår gitt...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...